הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תלויים על חוט השערה או יחסים על הקרשים: תקראו למה שקורה בין בראדלי קופר ואירינה שיק איך שתרצו
לפי הדיווחים שפורסמו בחודש אוקטובר שעבר, יש לא מעט בעיות ביחסים שלהם. בנוסף, החודשים האחרונים הביאו איתם גל שמועות על רומן בין קופר וליידי גאגא, אחרי הדואט האמוציונלי שלהם, בטקס האוסקר

בימים האחרונים מתפרסמים דיווחים לפיהם היחסים בין בראדלי קופר (44) ואירנה שיק (33) נמצאים על הקרשים או ליתר דיוק "תלויים על חוט השערה". השניים התחילו לצאת בשנת 2015 ובשנת 2017 נולדה בתם, לאה זה סיין.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



חיוכים אמתיים או רק מסכה? קופר ושיק

לדברי מקור, "בגלל הבת שלהם הם ממשיכים לנסות. המצב לא טוב. אף אחד מהם לא מאושר. היחסים שלהם תלויים על חוט השערה". בחודשים האחרונים עלו תיאוריות והשערות שונות על בני הזוג, מאז הדואט האמוציונלי של קופר עם ליידי גאגא, בטקס האוסקר, שנערך בחודש פברואר. כזכור, כיכבו השניים בסרט “A Star is Born”.

אך גאגא השתיקה את השמועות על מערכת יחסים בינה לבין קופר מחוץ למסך, כשאמרה שהביצוע היה טעון בסיפור של הדמויות. "אנשים ראו אהבה, ונחשו מה? זה מה שרצינו שתראו", כך הסבירה גאגא.


לא יכלו להיפרד כשהוא קידם את הסרט “A Star is Born". קופר ושיק

בחודש אוקטובר שעבר פורסמו דיווחים על בעיות בין קופר לבין שיק. אז סיפר מקור, כי "הם אומללים יחד. הם אומללים כבר חודשים. הוא לא שותה ומתמקד ברוחניות. היא רוצה לצאת לבלות". בני הזוג נצפו בארוחת ערב יחד, כשמקור דיווח כי "הם לא נראו מאושרים. הם בקושי דיברו זה עם זו בתחילת הארוחה". למרות כל האמירות האלה, מקור המקורב לבני הזוג אמר אז, כי הדברים "לא נכונים".

לדברי מקור, "הם לא יכלו להיפרד בתקופה בה הוא קידם את הסרט “A Star is Born”. אך מי יודע מה יקרה עכשיו?". כמו כן, יכולנו לראות ששיק הגיעה לבדה לאירוע ה- Met Gala, שנערך בניו יורק בחודש שעבר. אנחנו עדיין רוצים להאמין שזה פשוט משום, שקופר נשאר בבית עם לאה, כי הם לא מצאו בייביסיטר.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE