הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נמשכת הסאגה הדרמטית: בין מייגן מרקל לבין החברים של הנסיך הארי
אחד מחבריו הקרובים של הארי טוען שהדוכסית מרחיקה את בעלה מהם ואם עדיין לא התעייפתם מכל מי שיוצא נגד מרקל, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא...

רק אנחנו התעייפנו מכל מי שיוצאים נגד מייגן מרקל, שבכנות, נראית כמו אדם עם טעם מצוין בשמות של תינוקות? כנראה שבקבוצת החברים של בעלה, הנסיך הארי, עדיין לא התעייפו והם ממשיכים להתלונן על כך שהם לא זוכים לבלות איתו והסאגה הדרמטית נמשכת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כעת טוען אחד החברים שמרקל מרחיקה אותו ממעגל החברים של בעלה. הוא הוסיף שהיא מרחיקה את כולם. "שמעתי, משום שאני חברה של הרבה מחבריו של הארי, ואחד מהם הוא חבר קרוב במיוחד, שהיא הרחיקה את כולם", כך סיפרה לאחרונה ליזי קנדי, שמחשיבה את עצמה כחברה לשעבר של מרקל.

"היא שולטת על הכל. החבר הזה, שלא אומר את שמו, נשא את הארי על כתפיו, כשהוא נקלע לצרות בלאס וגאס. הוא חבר טוב, שחיפה עליו, הכל – הוא נהדף החוצה מיד", כך קנדי.



בואו נעצור לרגע ונזכיר שזה טבעי לגמרי שהארי יבלה פחות עם חבריו כעת, כשהוא מצא בת זוג לחיים, עזב את לונדון ויש לו ילד. סדר עדיפויות זה בסדר. אך גם אם החבר הזה היה בימי המסיבות הידועות לשמצה של הארי בווגאס, זה לא מפתיע שהוא היה רוצה להגביל את הקשר ביניהם.

בכל מקרה, לא ברור מי זה החבר הזה, אך ברור שהוא צריך להירגע.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE