הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומת ביגפוט איש השלג: ה-FBI פרסם חומר חקירה שערך בשנת 1977
הבולשת בדקה דגימת שיער שנשלחה אליה, וכעת היא מפרסמת בציבור את תוצאות הבדיקה. מדובר בדגימה של 15 שערות מחוברות לחתיכת עור קטנה

ה-FBI פרסם אתמול (רביעי) את הממצאים של חקירה קצרה שביצע הארגון בראשית שנות השבעים בנוגע לקיומו של איש השלג המסתורי - ביגפוט, שעל פי האגדה חי בהרים המושלגים של צפון אמריקה. הבולשת שחררה לציבור חומר חקירה בן 22 עמודים בעקבות בקשה של חופש המידע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איש השלג המסתורי (צילום: Shutterstock)

התוצאות של החקירה, שנעשתה בין השנים 1976-1977, קבעה כי דוגמית שיער שנבדקה אינה שייכת לביגפוט, אלא לחיה "ממשפחת הצבאים".

החקירה נפתחה לדרישתו של פטר בריין, שהיה באותם ימים ראש מרכז המידע שעסק בביגפוט, ותצוגה בנושא באורגון. המרכז השיג דגימת שיער המחוברת למעט עור. מכיוון שאנשי המרכז לא הצליחו לפענח למי זה שייך - הם הניחו שזה שייך לביגפוט.

בשנת 1976 שלח ביירן את הדגימה לבולשת, וביקש שיבדקו את הנושא. "אנחנו לא נתקלים לרוב בדגימות שיער שאנחנו לא מצליחים לפענח, והדגימה הזאת, שכוללת כ-15 שיערות המחוברות לפיסת עור קטנה, היא הפעם הראשונה שזה קרה מזה שש שנים, ואנחנו חושבים שיש לכך חשיבות", כתב ביירן.

הבולשת ענתה שהמעבדות שלה עוסקות לרוב במחקרים הנוגעים לפשעים שבוצעו, אך למרות זאת הוסכם שהשיער יועבר לבדיקה "למען המחקר והמדע". ה-FBI סגרה את החקירה שנה לאחר מכן, ברגע שהם הבינו שהשיער שייך למשפחת הצבאים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE