הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כבר חשבנו שנשאר בעלטה לנצח: ולא נדע מדוע ליידי גאגא ביטלה את אירוסיה לכריסטיאן קארינו
זו הפעם הראשונה שהזמרת והשחקנית מתייחסת לפרידה וזה רק נותן תקווה לכך שיום אחד היא תחשוף יותר פרטים על ההחלטה. אך בינתיים קשה להבין למה היא מתכוונת. אולי אתם תצליחו...

לאחרונה, במהלך קונצרט שלה בלאס וגאס, ליידי גאגא התייחסה לראשונה לביטול אירוסיה לכריסטיאן קארינו. השניים נפרדו בחודש פברואר שעבר, באמצע עונת טקסי הפרסים של הוליווד, כשגאגא הגיעה לטקס פרסי הגראמי לבדה ולא ענדה את טבעת האירוסין שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מאז גאגא בחרה לשמור על שתיקה ולא אמרה מילה בעניין ואנחנו כמעט ואבדנו תקווה שאי פעם נדע מה הביא להחלטה. כעת, במהלך קונצרט התייחסה הכוכבת בעדינות לפרידה. זה קרה במהלך מופע הג'אז שלה, שכולל כמה שירים קלאסיים שהיא מבצעת, כולל “Someone to Watch Over Me”, של אלה פיצג'רלד. זהו שיר סופר-אמוציונלי על חיפוש אהבה.

גאגא ביצעה אותו במסגרת הופעות הג'אז שלה בעבר, הנה כאן:




במהלך ההופעה האחרונה היא אמרה לקהל שהפעם זה לא יהיה ביצוע שאופייני לה, "בפעם האחרונה ששרתי את השיר הזה, היתה לי טבעת על אצבע, אז הפעם זה יהיה שונה".

מה זה אומר? המילים של השיר די עמוקות ועוסקות בחיפוש בחור עליו חשבה. גאגא לא כתבה את השיר בעצמה, אך האם העובדה שהיא שרה אותו לפני ואחרי האירוסין אמורה לומר לנו משהו? לא ברור. אולי אתם תוכלו למצוא בזה היגיון...




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE