הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ילדה רעה: המחטף של קים קרדשיאן הביא את קריס ג'נר לדמעות
קרדשיאן הסבירה לאמא ג'נר שהיא "בעמדת מיעוט" בקשר למסיבת חג המולד המסורתית של המשפחה וגרמה לה לפרוץ בבכי. איך הסתיים המשבר הזה?

מסיבת חג המולד השנתית של משפחת קרדשיאן-ג'נר היא המסיבה המבוקשת ביותר. במהלך השנים, מאז שהמשפחה החלה להתפרסם, קידמה קריס ג'נר (63) את האירוע והפכה אותו למסיבה שבה כולם רוצים להיות. אך השנה, החליטה בתה, קים קרדשיאן (38), לחטוף לה את האירוח מבין הידיים. זה לא מצא חן בעיני ג'נר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




המהלך של קרדשיאן, לשנות את המיקום של המסיבה, הביא את אמא ג'נר לדמעות. קרדשיאן העלתה את הרעיון לאירוח המסיבה בבית שלה ושל בעלה, קניה ווסט. זאת, בזמן שג'נר התלוננה על כך שבנותיה "לא ממש מתחשבות בה" בהקשר של המסיבה. אך קרדשיאן טענה שהמשפחה "התפתחה" מאז ימי האירוע המשפחתי הפשוט ושהיא מעוניינת להפוך את המסיבה למשהו גדול יותר.

"הגיע הזמן שנחליף את המיקום ונערוך את המסיבה בבית שלנו [הבית של קים וקניה]. אני יודעת שקניה אוהב לארגן דברים, אז אם הוא ידע שאנחנו עורכים אצלנו את מסיבת חג המולד, יהיו לו רעיונות רבים. יש אצלנו אווירה שונה ואנרגיה אחרת. כולנו, כל האחיות מרגישות כך", אמרה קרדשיאן לאמא ג'נר.

קימי המשיכה להסביר לאמה ואמרה לה שהיא "בעמדת מיעוט", משום שכל בנות המשפחה מרגישות כך, קריס השיבה, "ובכן, זה מעציב אותי", והחלה לבכות.



"אני רוצה שתתני לנו את ברכתך. אני לא רוצה לגנוב את זה ממך", אמרה קרדשיאן. אף על פי שזה גרם לה לבכות, אמא ג'נר הסכימה לתת לבתה לחטוף לה את מסיבת חג המולד. "אני רוצה שתעשו את זה עד שתגיעו לגילי ואחד הילדים שלכם ישתלט על זה. זה יהיה משמח", סיכמה ג'נר.

אם כן, סוף טוב הכל טוב, עד לדרמה הבאה...

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE