הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא יפה לעשות את זה לאחותך: קיילי ג'נר, ג'ורדן וודס וטריסטן תומפסון נפגשו במסיבה
ג'נר ו-וודס הגיעו למסיבת יום ההולדת של חברה משותפת במועדון בלוס אנג'לס שפועל בבעלות השחקן, דיוויד ארקט. לא ברור מה תומפסון עשה שם...

קיילי ג'נר, ג'ורדן וודס וטריסטן תומפסון התאחדו מחדש במועדון Hotspot Bootsy Bellows, בלוס אנג'לס. זאת, לאחר שמוקדם יותר השנה הודתה וודס שהתנשקה עם תומפסון, בזמן שהוא היה בזוגיות עם אחותה של ג'נר, קלואי קרדשיאן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



לפני שערוריית הבגידה. ג'נר ו-וודס

ג'נר נאלצה להתמודד עם המפגש המביך עם החברה הטובה שלה לשעבר ואם זה לא מספיק, אז דמיינו מה קרה כשתומפסון הגיע למסיבה, במועדון שפועל בבעלותו של השחקן דיוויד ארקט. ג'נר ו-וודס ניתקו קשר לאחר שערוריית הנשיקה, אך שתיהן הגיעו לחגוג את יום ההולדת של חברתם המשותפת, סטייסי קרניקולאו. לפני שערוריית הבגידה שגדעה את חברותן, ג'נר ו-וודס היו חברות ילדות ושותפות לעסקים.


בזמנים טובים יותר. קלואי קרדשיאן ותומפסון

אם בעלת המסיבה היא חברה של ג'נר ו-וודס אפשר להבין מדוע הן היו שם. אך מה בנוגע לתומפסון? מה הוא עשה שם בדיוק והאם יש קשר לנוכחותה של וודס? 

ג'נר העלתה לאינסטוש מספר סרטונים, אך נזהרה לא לכלול בהם את וודס או תומפסון. לדברי מקורבים, לאחר שנודע לה על מה שעשתה וודס, ג'נר התקשתה להמשיך הלאה ונראה שהיחסים שלהן לעולם לא ישובו להיות כשהיו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE