הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוק הקנאביס הולך וגדל בזכות גל הלגליזציה שסוחף את ארצות הברית. ההכנסות שלו צפויות לעקוף את ההכנסות של ה-NFL כבר בשנה הבאה

תעשיית הקנאביס הולכת ומתרחבת באמצעות גל לגליזציה בשנים האחרונות. התופעה שהחלה בארצות הברית עם קולורדו, המשיכה ב-37 מדינות שאישרו לתושביהן לצרוך מריחואנה לצרכים רפואיים ובכמה מקרים גם לצורכי פנאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם מחשבים גם את השוק השחור, מדובר בהרבה יותר כסף. מריחואנה (צילום: Shutterstock)

בשנה שעברה, ההכנסות מהמריחואנה החוקית והרפואית הגיעו בארצות הברית בין 8.6 מיליארד ל-10 מיליאד דולר. מדובר בהכנסות חזקות יותר מאלה על סיגריות אלקטרוניות ומההכנסות של משחק הוידאו פורטנייט גם יחד. כך עולה מדוח שפרסם MJBizDaily על עסקי המריחואנה במדינה.

למעשה, מכירות המריחואנה בארצות הברית כבר עקפו את ההכנסות של רשת טאקו בל בארצות הברית, ועד 2020 צפויה תעשיית הקנאביס לעקוף גם את ההכנסות של ה-NFL.

"עד סוף שנת 2023, המכירות של מריחואנה חוקית בארצות הבירת יכולה לעבור את ההוצאה הכוללת של אמריקנים על חדרי כושר", ציין מחבר הדוח אלי מקווי. "עם זאת, ההכנסות מהמריחואנה החוקית היא רק חלק מהדרישה הכוללת לקנאביס בארצות הברית, שעומדת על כ-50 או 60 מיליארד דולר אם מכניסים גם את השוק השחור".

כעשרים אחוזים מהבוגרים בארצות הברית צורכים מריחואנה בצורה כזו או אחרת, בין אם להקלה על כאבים, כחלק מטיפול או סתם לשם ההנאה, טוען מקווי. הוא צופה כי מספר הצורכים רק ילך ויעלה במהירות, כאשר עוד ועוד מדינות וסוכנויות פדרליות מסירות את ההגבלות שמנעו מהציבור לצרוך את הסם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE