הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזעזע: אישה אנסה את בנה בן השנה, טוענת כי נאלצה לעשות זאת
תיעוד של האירוע הגיע לידי משטרה בלואיזיאנה: "זה הדבר הכי מגעיל שראיתי בחיים". שוטר נעצר ופוטר בעקבות מעורבות בפרשה. הילד נלקח על ידי שירותי הרווחה

שוטר במשרד השריף של איברוויל פאריש בלואיזיאנה פוטר מתפקידו בעקבות מעורבותו באונס של פעוט בן שנה. מפקד משטרת סנט גבריאל, קווין אמבו, אמר כי שדריק ג'ונס, בן 33 - השוטר שפוטר, מואשם בתיעוד האונס של הילד. ג'ונס עבד במשרד השריף של ווסט באטון לפני שעבר לאיברוויל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנסה את הבן שלה. אייהיסה טוד (צילום: משטרה)

במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה במטה המשטרה, אמר אמבו כי בערב שישי הגיע לידי המשטרה סרטון ובו נראית אישה מתעללת מינית בפעוט.

האישה, אייהיסה טוד בת ה-26, אמרה לשוטרים כי ג'ונס הכריח אותה לבצע את המעשים בגלל שהוא החזיק בצו מעצר נגדה בשל עבירת תנועה, והיא חששה להיכנס לכלא. טוד סיפרה כי ג'ונס אמר לה לעשות זאת בגלל שזו "פנטזיה" שלו לראות משהו כזה.

"מעולם לא ראיתי משהו מחליא ומגעיל כזה בכל החיים שלי", אמר אמבו, שנמצא בשורות המשטרה 16 שנה. טוד נעצרה והואשמה באונס מדרגה ראשונה ובגילוי עריות. ג'ונס הואשם בהחזקת פורנוגרפיית ילדים ובסיוע לאונס מדרגה ראשונה.

מפקד המשטרה המקומית אמר כי הילד הועבר לשירותי הרווחה, והוא נמצא כעת אצל בן משפחה. התיק הועבר למשרד התובע המחוזי להמשך הליכים.

42% לא
58% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE