הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם טראמפ עומד מאחורי ההונאה הממושכת ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית?
בספר החדש של ג'וי-אן רייד, The Man Who Sold America, היא משיבה על כך ומנסה לחזות מה יישאר מהפדרציה כשהוא יסיים את תפקידו כנשיא

כבר בתקופת מועמדותו לנשיאות דונלד טראמפ מכר לאמריקאים חזון שנראה מנוגד לעקרונות היסוד של ארצם. כעת, כשהוא מכהן כנשיא, הוא תלה שלט "למכירה" על מעמדו היוקרתי של התפקיד, על מעמדה העולמי של ארצות הברית ועל הזהות הלאומית שלה. מה מחירן של עסקאות אלה?

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




ב-25 ביוני יראה אור ספרה של ג'וי-אן רייד, The Man Who Sold America: Trump and the Unraveling of the American Story, בו היא מנסה להשיב על השאלה האמורה ועל שאלות נוספות. הספר מספק דין וחשבון על המשבר הלאומי מאחת הפרשניות הפוליטיות הבולטות בפדרציה.

לפי רייד, לפני שלוש שנים טראמפ הלהיב מיליוני בוחרים עם הרעיון שמולדתם נהרסה ושהעולם מתייחס אליהם כאל "פראיירים". כל מה שנדרש על מנת לתקן את המצב הוא דונלד טראמפ, שמיתג מחדש את הדעות הקדומות ואת הפטריוטיות, הציג את הגיוון כחולשה והבטיח שכסף מנהל את העולם. רייד טוענת בספרה, כי טראמפ מכר את העסקה האמורה לשלוש מדינות שהיו המפתח לזכייה בבחירות. כנשיא, שיטת המכירה העצמית שלו, השערוריות והשחיתות, גוברות על השיח הלאומי. כל זאת, לפי ריד, בשעה שמתנהלות נגדו ונגד עסקיו המשפחתיים תביעות ורשת הפשע מתקרבת אל הבית הלבן.



רייד מעלה שאלות באשר למצבה של ארצות הברית לאחר שטראמפ יסיים את כהונתו. היא לא פוסחת על מתן דין וחשבון באשר לדרך שהובילה אותו לתפקיד הנשיא ומנסה להשיב על השאלה: מהו סוד ההשפעה של טראמפ, מעבר לכותרות?

ספרה החיוני של רייד בוחן מדוע טראמפ הצליח והאם ארצות הברית תוכל להתגבר על הנזק שנגרם לה. היא עושה זאת, באמצעות ראיונות עם דמויות מובילות דעה הן מארצות הברית והן מהעולם. היא מציגה ניתוח מעמיק על מנת למקם את תקופת טארמפ בסבך ההיסטוריה המודרנית, תוך שהיא בוחנת את השינויים החברתיים העמוקים שהובילו למצב הנוכחי.

הוצאה: William Morrow

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE