הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סקר ראשון באיווה: ביידן בראש עם 24%
הסנאטורים ברני סאנדרס ואליזבת ו"מאיור פיט" בראש חץ מאחוריו עם 16, 15 ו-14 אחוזים בהתאמה. קאמלה האריס עם שבעה אחוזים. ראש עיריית ניו יורק דה בלאזיו מתבזה עם 0% מוחלט

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, הכריז בחודש שעבר על הצטרפותו להתמודדות על המועמדות הדמוקרטית לנשיאות. בזמנו דיווחנו שאפילו רעייתו שתחיה לא סגורה על מעלות הרעיון, ועכשיו מסתבר שגם באיווה - שם ייערכו הבחירות המקדימות הראשונות - לא מתלהבים. דה בלאזיו קיבל 0% בסקר שנערך מטעם העיתון הגדול במדינה, דה מוין רג'יסטר, ורשת CNN.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כבודו מדבר עם מצביעים בסיו סיטי שבאיווה בחודש שעבר. מה שזה לא יהיה שהוא ניסה למכור, לא היה לזה אפילו קונה אחד (צילום: סקוט אולסון, גטי)

 

למעשה, "כבודו", כמו שאוהבים בניו יורק לכנות את מי שמתגורר באותו רגע במעון ראש העירייה, הוא אחד משניים בלבד - מתוך יותר מעשרים - שאיש מ-433 המשתתפים בסקר, המוגדרים כמי שישתתפו בסבירות גבוהה ב"קאוקוס" (תהליך בחירה מקדימה הנהוג בחלק קטן מן המדינות. תובעני יותר בזמן ומאמץ מסתם ללכת להצביע כמו בבחירות רגילות) לא דירג כבחירתם הראשונה או השנייה.

לשבעה מתמודדים אחרים ששיעור התמיכה שלהם עוגל כלפי מטה לאפס היו לפחות משיב\ה אחת שהצביעו עבורם. מי היה המתמודד האחר שאיש לא הצביע עבורם? וויין מסאם. זה בסדר, גם כותב שורות אלה נאלץ לבדוק מי הוא. ראש עיריית הכרך האדיר מיראמאר שבפלורידה, מסתבר.

ולמתמודדים שכן מעניינים מישהו: סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן "ניצח" את הסקר עם 24% תמיכה. אחריו הסנאטור ברני סאנדרס (עצמאי, ורמונט) עם 16%, הסנאטורית אליזבת' וורן (מסצ'וסטס) עם 15%, פיט בוטיג'ג' (ראש עיריית סאות' בנד שבאינדיאנה) עם 14%, והסנאטורית קאמלה האריס (קליפורניה) עם שבעה אחוזי תמיכה. אף מתמודד\ת אחר\ת לא קיבלו יותר משני אחוזי תמיכה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE