הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חי בלאס וגאס ומשחק גולף מדי יום: או. ג'יי. סימפסון נמצא ב"מקום ללא דברים שליליים"
קצת פחות משנתיים לאחר שהשתחרר מבית הכלא בתום מאסר של כמעט עשור, שחקן הפוטבול לשעבר נכנס לעשור השמיני של חייו וחי בלאס וגאס, שם הוא נוהג לשחק גולף מדי יום. הוא התקרב שוב לילדיו, אך קיומו ממשיך לעורר זעם בקרב משפחות הנרצחים

אחרי 25 שנים שבהן הוא חי בצל האישום שרצח את אשתו לשעבר ואדם נוסף, שחקן הפוטבול לשעבר, או ג'יי סימפסון, טוען שחייו הגיעו ל"מקום ללא דברים שליליים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


או ג'יי סימפסון, השבוע בביתו בלאס וגאס (צילום: AP)

 

סימפסון העניק ראיון טלפוני לסוכנות הידיעות AP, יומיים בלבד לפני ציון 25 שנה לרצח של ניקול בראון סימפסון ורונאלד גולדמן. בגיל 71, סימפסון בריא וחי בלאס וגאס. הוא וילדיו לא מעוניינים להביט אחורה ולדון על קיץ 1994, התקופה בה סימפסון הפך מאגדת פוטבול שבדרך להיכל התהילה לנאשם ברצח כפול.

"לא צריך לחזור אחורה ולשחזר את הימים הגרועים של חיינו. נושא השיח של אותה תקופה הוא נושא שלעולם לא אדון בו שוב. אני ומשפחתי עברנו הלאה ונכנסו ל'אזור ללא דברים שליליים'. אנחנו מתרכזים רק בדברים הטובים", סיפר סימפסון לסוכנות הידיעות.

שחקן הפוטבול לשעבר מנהל חיים שקטים, הרחק מעיני הציבור. לאחרונה הוא עבר ניתוח בברכו וניתוח LASIK בעיניו, ומדי יום הוא פוקד את מגרש הגולף המקומי עם חבריו. "החיים הם בסדר גמור", הוא הודה, תוך כדי שסימפסון מציין כי התקרב מאוד לילדיו ובני משפחה נוספים בשנתיים האחרונות.

 

רון גולדמן וניקול בראון סימפסון - שני הנרצחים (צילום: רויטרס)

 

שלא במפתיע, קרובי משפחה של שני הנרצחים לא ממש מרוצים מכך שסימפסון חי את חייו בשלום ועם משפחתו, בזמן להם נותר רק הזיכרון מיקיריהם. "אני לא נותנת לצער שלי להציף אותו תמיד. אבל בכל פעם שהילדים שלי מגיעים לנקודת ציון נוספת בחייהם, אני נזכרת בכך שאני לא יכולה לחלוק את החוויה עם אחי", אומרת קים, אחותו של גולדמן.

גולדמן, בן 25 בלבד בעת רציחתו, הגיע לזירת הרצח די במקריות. הוא עבד כמלצר במסעדה בה גולדמן ואמה סעדו, והוא הגיע למקום על מנת להחזיר משקפי שמש שנשכחו במקום. העובדה שהציבור הרחב רצה להתרכז יותר בסימפסון מאשר במשפחת גולדמן פגעה בקים, דבר שהיא לא שוכחת גם 25 שנים לאחר המקרה.

 

בקיץ 2017 למד סימפסון שהוא עומד להשתחרר מבית הכלא (צילום: AP)

 

המשפט של סימפסון כונה כ"משפט המאה" והוא ארך קרוב לשנה. מדי יום הוא הועבר בשידור ישיר למיליוני אמריקאים, שראו את צוות עורכי הדין של שחקן הפוטבול המפורסם - שכונו ה"דרים טים" בהשראת נבחרת ארה"ב בכדורסל. לבסוף הוא יצא זכאי בשני המקרים, ובאופן טכני המקרה עדיין מוגדר כ"לא פתור".

חרף הזיכוי, משפחות הנרצחים הגישו נגד סימפסון תביעה אזרחית בה הוא נמצא אשם. בית המשפט הורה לו לשלם למשפחות פיצוי בסך 33.5 מיליון דולר - אך בפועל המשפחות קיבלו שבריר קטן מהסכום. באוקטובר 2017 שוחרר סימפסון מבית הכלא לאחר שריצה עונש מאסר של 9 שנים בעקבות המעורבות שלו בשוד וחטיפה שאירעו בלאס וגאס. 

רבים ציפו שאו ג'יי יעזוב את נבדה ויעבור לפלורידה, שם גר בשלהי שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000. בסופו של יום, חבריו שכנעו אותו להישאר בעיר החטאים: "העיר הזו תמיד התייחסה אליי בצורה טובה. כל מי שאני פוגש פה מתנצל בשם העיר", הוא סיפר ל-AP.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE