הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוקלנד אישרה אי הפללה לפטריות הזיה ולסמים נוספים
וכך היא הפכה לעיר השנייה בארצות הברית שעושה זאת, לאחר דנבר. ההצבעה עברה פה אחד, ולחוק נוספו כמה טיפים, ובהם לצרוך פטריות לצד חבר פיכח

אחרי המריחואנה, הגיע תורם של פטריות ההזיה. מועצת העיר של אוקלנד הצביעה בשבוע שעבר פה אחד על אי-הפללה של פטריות הזיה, המוכרות גם בכינוי "פטריות קסם". ההצבעה הפכה את אוקלנד לעיר השניה בארצות הברית לעשות זאת, לאחר שדנבר עשתה את הצעד הראשון לפני כחודש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באוקלנד תוכלו להשתמש בלי להיעצר. פטריות הזיה (צילום: Shutterstock)

החלטת מועצת העירייה קובעת כי גופי אכיפת החוק יפסיקו לחקור ולתבוע יחידים על שימוש והחזקה של סמים שמקורם בפרחים, בקקטוס ובפטריות.

הצעד ההיסטורי של דנבר בחודש שעבר היה כתוצאה של הצבעה שעברה על הקשקש. מועצת בטיחות הציבור באוקלנד קידמה את ההצעה למוצעת העירייה בשבוע שעבר.

התומכים בהצעת החוק טוענים כי סמים שמקורם בטבע, כמו פטריות וקקטוסים שונים, היו בשימוש מאות שנים בתרבויות שונות למסעות רוחניים, טיפולים פסיכיאטריים ועוד. עוד טוענים התומכים כי אי הפללה של סמים מסוג זה יפנה משאבים של גורמי אכיפת החוק לעניינים חשובים יותר.

חברת המועצה לורן טיילור הוסיפה כמה סעיפים להצעת החוק במטרה להנחות את המשתמשים. הם כוללים הצעות ולפיהן מבוגרים שבוחרים להשתמש בפטריות הזיה יתחילו בכמות קטנה מאוד, כדי שיוכלו לראות כיצד הם מגיבים לזה, לפני שיעשו שימוש בכמויות גדולות הרבה יותר. הצעת החוק גם קוראת למשתמשים לחפש מומחה שיוכל להדריך אותם ולשקול שיהיה עמם חבר פיכח במהלך המסע הזה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE