הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרחיבה את נוכחותה בתפוח הגדול: נפתח סניף שני של רשת "אמזון גו"
רשת החנויות המפועלות ללא קופאים חנכה השבוע את סניפה ה-13 בארצות הברית והשני בעיר ניו יורק. בכיר בחברה הסביר שהעיר "מתאימה למה שאנחנו מחפשים: היא צפופה ויש בה הרבה אנשים שממהרים". על פי הדיווחים, ענקית האינטרנט תפתח אלפי סניפים פיזיים עד בשנים הקרובות

חודש ימים עברו מאז שחברת אמזון פתחה את החנות הראשונה ללא קופאים בניו יורק, ומוקדם יותר היום (שלישי) היא חנכה את סניפה השני בתפוח הגדול, וה-13 ברחבי ארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף "Amazon Go" בניו יורק (צילום: Getty Images)

 

החנות החדשה, שגודלה כ-1,700 רגל רבוע, ממוקמת בשד' פארק 300 באזור מידטאון. "ניו יורק מאוד מתאימה למה שאנחנו מחפשים. היא צפופה ויש הרבה אנשים שממהרים להגיע מנקודה א' לנקודה ב'. זו התאמה מושלמת למודל העסקי שלנו", מסביר קמרון ג'יינס, סמנכ"ל חטיבת החנויות הפיזיות של ענקית הסחר המקוון.

ג'יינס סירב לחשוף פרטים בנוגע למספר הסניפים הנוספים שצפויים להיפתח בעיר (ובמדינה כולה), אך בעבר דווח כי בכוונת אמזון לפתוח אלפי סניפים ברחבי המדינה עד שנת 2021. חנויות אלה ייתחרו ב-CVS, וולגרינס ו-7Eleven. "עלינו להיות מכוונים ולדעת היכן הלקוח שאותו אנחנו רוצים לשרת", הוא הסביר.

כאמור, החברה פתחה את הסניף הראשון שלה בעיר ב-7 במאי (במרכז הקניות ברוקפילד פלייס), אזור הדומה מבחינת עומס של תנועה רגלית. אמזון כבר הכריזה על מיקום הסניף ה-14, במרכז הקניות Embarcadero בסן פרנסיסקו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE