הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חיבור חזק ומדהים": זה מה שקורה בין ליידי גאגא לבין בראדלי קופר
בזמן שהאקסית שלו, אירינה שיק, מעלה תמונות לוהטות שלה לאינסטוש והארוס לשעבר של גאגא, כריסיאן קארינו, מלייקק לה...

אנחנו מניחים שלא יכולתם לחמוק מהדיווחים שהציפו את הרשת בסוף השבוע האחרון, בעקבות הפרידה של בראדלי קופר ואירנה שיק. שיק עזבה את ביתם לאחר ארבע שנות זוגיות. כעת, מקורות מדווחים כי בין קופר לבין ליידי גאגא, שכיכבה לצדו בסרט A Star is Born, יש חיבור "מדהים".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



יהיה? גאגא וקופר

קופר ושיק סיימו את הקשר ביניהם ובעוד שהיא מעלה תמונות לוהטות שלה לאינסטוש בתקשורת קושרים אותו בעיקר לחברות עם ליידי גאגא. כזכור, בטקס האוסקר שנערך בחודש פברואר, שרו קופר וגאגא את שיר הנושא, Shallow, מתוך הסרט בו כיכבו. הביצוע שלהם עורר אינסוף תגובות מקרב רבים משום שהם נראו מאוהבים וקרובים מאוד על הבמה. למרות שגאגא הכחישה את השמועות על רומן ביניהם, לפי מקורות חדשים, יתכן והקשר ביניהם לא מסתכם אך ורק בעניינים מקצועיים.

בימים האחרונים דווח גם, כי הקשר בין קופר לגאגא והשמועות על רומן ביניהם השפיע על מערכת היחסים של קופר ושיק, שהעדיפה את האופן בו התנהלת מערכת היחסים שלהם קודם לכן. לדברי מקור, "השמועות על רומן בין בראדלי לגאגא לא עזרו, בעיקר נוכח נסיעותיו התכופות לקידום הסרט".


היה היה. שיק וקופר

המקור הוסיף, כי "יש לו חיבור חזק ומדהים עם גאגא, אך עדיין מוקדם לומר אם זה הופך לסיפור אהבה אמתי בחייהם לעיני כל העולם וקשה לשער בתקופה הרגישה הזו".

אז הנה האפשרויות: יתכן ואנשים צדקו לאורך כל הדרך באשר לכימיה בין גאגא לקופר; יתכן ויש אפשרות לסיפור האהבה אמתי, כפי שטוען המקור; ויתכן שיש סיכוי שהמצבים האלה לא יתרחשו בפומבי לעיני כל העולם.


לא יהיה. גאגא וקארינו

בינתיים הארוס לשעבר של גאגא, כריסטיאן קארינו, עושה "לייק" לתמונות של שיק באינסטוש והיא אפילו לא עוקבת אחריו...

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE