הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דלתא ארגנה מטוס פרטי לתלמידים שרצו לטייל בוושינגטון
41 תלמידים בכיתה ה' רצו לטוס לטיול המיוחל, אך הטיסה שלהם בוטלה. נציגים של חברת דלתא הבחינו במפח הנפש שלהם, וארגנו להם מטוס פרטי

קבוצה של תלמידי כיתה ה' מאוקלהומה הגיעו לטיול בוושינגטון די. סי. באמצעות מטוס פרטי של חברת דלתא, לאחר שהטיסה המקורית בה היו אמורים להגיע, של חברת אמריקן איירליינס, בוטלה ברגע האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הילדים שהרוויחו טיסה במטוס משל עצמם (צילום: טוויטר)

 

האירוע התרחש בתחילת החודש, אז קבוצה של 41 תלמידים מטולסה, יחד עם המלווים שלהם, קיבלו חדשות רעות לפיהן הטיול הצפוי שלהם לבירה, אליו הם התכוננו במשך שנה שלמה, עשוי להיהרס. הטיסה שלהם, שאמורה הייתה לנחות בריצ'מונד וירג'יניה - בוטלה.

למרות שאמריקן איירליינס החזירו לקבוצה את הכסף ששילמו על הטיסה, באותו רגע לא נמצאה חלופה לטיסה. לאחר שש שעות וחצי של המתנה בנמל התעופה, הקבוצה מצאה עצמה סוף סוף בדרך לטיול המיוחל, בזכות נדיבותם של אנשי דלתא שהבחינו באכזבתם של התלמידים.

לאחר שיחה עם מטה החברה באטלנטה, אנשי הצוות הצליחו לארגון שמטוס פנוי יגיע לנמל התעופה כדי להטיס אותם ליעד המיוחל. "זה היה פשוט מדהים כאשר אנשי דלתא פתאום באו ואמרו 'ניתן לכם את כל המטוס'", סיפר אחד המלווים של הטיול.

"תודה שהטסתם את הקבוצה הזאת של תלמידי כיתה ה' מאוקלהומה לריצ'מונד וירג'יניה בטיסה פרטית, בזמן שאמריקן איירליינס הותירו אותנו תועים בנמל התעופה", כתב אחד המלווים האחרים בטוויטר.

נציג של דלתא הגיב על הפרסום ואמר כי אנשי החברה "נהנו לסייע לתלמידים בעת צרה. אנחנו שמחים שהצלחנו לסייע לקבוצה כזו מדהימה של תלמידים!".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE