הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איומים אנטישמיים כנגד מועמד יהודי למועצת העיר בסיאטל
ארי הופמן הוא אחד מעשרות מועמדים למספר מושבים במועצה העירונית, אולם העובדה שדגל ישראל מתנוסס מעל לביתו גרמה לגל של איומים אלימים ואנטישמיים כלפיו וכלפי משפחתו. "מה אפשר לעשות בנושא?", כתב מחבר פוסט באתר 8Chan ונענה: "זרוק בקבוק תבערה"

מועמד יהודי למועצת העיר בסיאטל חווה איומים אנטישמיים באתר האינטרנט 8Chan וברשתות החברתיות השונות, כך על פי המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון (ארגון ממרי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האיומים באתר 8Chan על רקע תמונתו של הופמן ומשפחתו (צילום: ממרי / hoffmanforseattle.com)

 

ארי הופמן, נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא אחד מ-50 אנשים התמודדים על 7 מתוך 9 המושבים במועצת העיר. הפריימריז עתידים להיערך ב-6 באוגוסט, והבחירות הכלליות ייערכו ב-5 בנובמבר.

לאחרונה נחשף כי בפוסט שנכתב באתר 8Chan צוין כי הופמן מציג דגל ישראל מחוץ לביתו, וכתוב הפוסט שאל "מה אפשר לעשות בנושא?". כזכור, אתר זה קיים כשש שנים, ומאז שהושק הוא הפך לאתר מרכזי שבו מופצים דברי שנאה. על פי הדיווח של ממרי, תגובות רבות לפוסט עסקו בקריאות לאלימות כנגד הופמן.

תגובה אחת קראה לפגוע בו באופן גופני, ותגובות אחרות הציעו דרכים אלימות כדי "לטפל בבעיה", לרבות "שריפת הדגל" ו-"זריקת בקבוק תבערה לעבר הבית". חשוב לציין שבזמן שרוב התגובות קראו לפעול באלימות כנגד הופמן, היו גם הצעות להתנגדות לא-אלימה. כך למשל, אחד המגיבים הציע ללכת לבית ולעמוד מולו עם דגלי פלסטין.

הופמן פנה למשטרה המקומית מספר פעמים לאחר ששלטים ועליהם שמו נגנבו מבתים של תושבים יהודים, אך לא ברור אם חקירה כלל נפתחה. הופמן, בוגר ישיבה יוניברסיטי בניו יורק, מתמודד בבחירות כנציג של חוגים שמרנים. הוא נחשב לתומך גדול של איגוד הרובאים הלאומי (NRA) ושל ארגון SafeSeattle, שטוען שרשויות החוק בעיר אינן פועלות מספיק על מנת למגר את הפשעים שמבוצעים ע"י חסרי בית.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE