הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ורדן קרייג מאשימה את קלואי קרדשיאן בבגידה עם טריסטן תומפסון: רגע, מה?
קרדשיאן זרקה את תומפסון, אבי בתה, לאחר שבגד בה פעמיים, אך כעת היא עצמה מואשמת בבגידה עם תומפסון. כך לפחות טוענת האקסית שלו במסמכים שהוגשו לבית המשפט

כוכבת הריאליטי, קלואי קרדשיאן, זרקה את בן זוגה ואבי בתה, טריסטן תומפסון, לאחר שבגד בה בפעם השניה. נזכיר שהוא בגד עם החברה הכי טובה של אחותה, ג'ורדן וודס. כעת, מתעוררת האשמה חדשה מצדה של ג'ורדן אחרת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




האקסית של תומפסון ואם בנו, ג'ורדן קרייג, מאשימה את קרדשיאן בבגידה. לטענתה של קרייג, קרדשיאן ותומפסון התחילו בקשר זוגי בשנת 2016 בזמן שהוא עדיין היה איתה והיא היתה בהיריון עם בנם, פרינס. קוקו הכחישה תמיד, שהיא החלה להתראות עם תומפסון לפני שסיים את הקשר עם קרייג. אך זו האחרונה התייחסה לשמועות במסמכים שהגישה לבית המשפט.

מהמסמכים עולה, כי קרייג טוענת שתומפסון, שהיה בן זוגה במשך שנתיים היה נרגש להקים משפחה, כשנודע לו שהיא בהיריון עם בנם, בחודש אפריל 2016. אך היא גילתה שהוא בוגד בה חודש לאחר מכן. באחד המסמכים נכתב, כי "טריסטן התעקש להשתנות עבור המשפחה שלנו וניסה לחזור אלי בהזדמנויות שונות".



מהמסמכים עולה גם, כי קרייג חשה נלעגת מעצם תשומת הלב המתמדת שהתקשורת העניקה לתומפסון וקוקו. היא אמרה, "מדי יום פורסמו דיווחים ברחבי העולם, בהם לעגו למציאות החדשה והאומללה שלי, וההיריון שלי הפך לאחת הכותרות הפופולריות ביותר, בגלל שטריסטן החל להתראות עם אישה אחרת בזמן ההיריון שלי".

בחודש אפריל של השנה שעברה, מערכת היחסים של קרדשיאן ותומפסון עמדה במבחן, כשהוא צולם בסרטון וידאו כשהוא מתנשק עם אישה אחרת, בזמן שקרדשיאן היתה בהיריון ממנו. קרדשיאן ילדה את בתם, טרו, ימים ספורים לאחר שנחשפה שערוריית הבגידה.



קרדשיאן ותומפסון הצליחו לפתור את העניין והיא קיבלה אותו בחזרה. אך בחודש פברואר האחרון, היא נותרה מושפלת ושבורת לב, לאחר שנחשפה בגידה שניה של תומפסון, הפעם עם וודס. קוקו סיימה את יחסיה עם תומפסון, אך מנסה לשמור על מצב עניינים סביר ביניהם למען בתה.


3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE