הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שימו לב: זה הקוד הסודי שמלכת אנגליה תאמר כשהיא תרצה שתלכו הביתה
אם צפוי לכם ביקור בארמון בקינגהאם ופגישה עם אחד מבני משפחת המלוכה, כדאי שתשימו לב אם הם שואלים את אנשי הצוות שלהם את השאלה הבאה

עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה, ואין יותר אמת בכך כשמדובר במלכת אנגליה, אליזבת' השניה, שתפקידה לארח את מנהיגי העולם ולמלא אחר חובות המלוכה היומיים שלה, בביתה שבארמון בקינגהאם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בעוד שהיא מבצעת את המשימות המלכותיות בזרועות פתוחות, הוד מעלתה לא אוהבת שאורחים נשארים אצלה יותר מזמן הביקור שלהם. בהמשך לכך, היא פיתחה קוד סודי שיסייע לצוות להיפטר מאורחים שנשארים יותר מדי.

למעשה, לדברי אחד מאנשי הארמון, כל אנשי משפחת המלוכה חייבים לציית לפרוטוקול, לפיו עליהם לציין כשהם חשים שאורחים נשארים יותר מדי.



הוא הסביר, כי "חברי המשפחה המלכותית, ללא יוצא מן הכלל, שונאים כאשר אורחים נשארים יותר מדי. הם עצמם תמיד מדייקים להגיע ולעזוב בזמן. אך לעתים האורחים מסרבים ללכת. לכן משפחת המלוכה המציאה קודים על מנת לתת לצוות להבין שהגיע הזמן לעזוב את האורחים. הם פשוט מזמינים את אחד מאנשי הצוות ושואלים האם המכונית של האורחים הגיעה. כשאיש הצוות שומע את השאלה הוא נעלם לרגע ומיד מופיע עם ההכרזה שהמכונית הגיעה. המארח המלכותי קם ממקומו ונפרד מהאורחים. כך נדרשים אורחים בעלי עור עבה מאוד אם הם לא חשים ברמז העבה הזה".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE