הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תביעה נגד "קרניבל": אנשי הצוות התרשלו וגרמו למות אב המשפחה
אלמנתו וילדיו של ג'פרי איזנמן הגישו תביעה בבית המשפט הפדרלי בפלורידה כנגד חברת התיירות הגדולה. לטענתם, אנשי הצוות של האונייה סירבו לאפשר פינוי למרכז רפואי. החברה מכחישה בכל תוקף וטוענת שסיפקה טיפול ראוי

אנשי צוות בקרוז של חברת "קרניבל" מנעו מנוסע שלקה בהתקף לב לרדת מהאונייה - דבר שהוביל למותו, כך נטען בתביעה שהוגשה השבוע בבית המשפט הפדרלי במיאמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איזנמן: נפטר כיממה לאחר שלקה בהתקף לב במהלך קרוז (צילום: מש' איזנמן / רויטרס)

 

ג'פרי איזנמן, תושב העיירה מארבל שבמערב פנסילבניה, אובחן כסובל מ"התקף לב גדול" ע"י רופא האונייה ב-3 בדצמבר האחרון, ולמחרת היום הוא נפטר. כעת תובעים אלמנתו, לינדה, ושני ילדיהם, ג'ולי וריאן, את חברת Carnival בטענה לרשלנות מצד הצוות. 

"ג'פרי נפטר בזמן שהוחזק כנגד רצונו במרכז הרפואי של אוניית Carnival Sunshine. משפחתו נאלצה לצפות בו מקבל טיפול לקוי שבסופו של דבר הוביל למותו", נכתב במסמכי התביעה, שהוגשו רק כעת, כחצי שנה לאחר מותו.

בתביעה נטען שאיזנמן החל להקיא ולהרגיש כאבים בזרוע השמאלי ובחזהו בזמן שהאונייה עגנה באיי טרקס וקייקוס. אחרי שפונה למרפאת האונייה בעזרת כיסא גלגלים, רופא החל לבדוק אותו. הרופא איבחן אותו כסובל מהתקף לב והמליץ שאיזנמן יעשה שימוש בתומכן. כמו כן, הוא המליץ להעבירו לבית חולים במיאמי.

 

לינדה וג'פרי איזנמן, ערב לפני שלקה בלבו (צילום: מש' איזנמן)

 

לטענת המשפחה, הם רכשו ביטוח בריאות לטיול, במסגרתו ניתן היה לפנות את איזנמן במטוס. הם ניסו להסביר זאת לצוות, אך כמה דקות לפני שאונייה עמדה לצאת מן הנמל, הוסבר להם ע"י הרופא שלא ניתן להוריד את איזנמן מכיוון שחולה נוסף צריך להיות מפונה מהאונייה, כך על פי התביעה.

כ-24 שעות לאחר מכן, איזנמן הלך לעולמו. "באופן מפליא ביותר, כל הבקשות לקבל עזרה לא נענו. צוות הסאנשיין עזב את האי עם ג'פרי ומשפחתו, ללא רצונם וללא יכולת לעשות דבר", נכתב בתביעה. כאשר האונייה הגיעה לפוארטו ריקו, צוות האונייה הזהירו את המשפחה שהם לא יכולים להבטיח שהגופה תועבר בחזרה למיאמי, וזאת בשל הנזק הרב ששרר במקום בעקבות עונת ההוריקנים הקשה.

רק כעבור חמישה ימים, האונייה שבה לפלורידה וגופת איזנמן הורדה מהאונייה. מוקדם יותר היום הגיבה חברת קרניבל, והביעה את התנגדותה לצורה בה תוארו אנשי הצוות: "אנחנו רוצים להביע את צערנו על האובדן של משפחת איזנמן, אך התרחיש שמתואר בתביעה אינו מדויק. הצוות הרפואי פעל לפי כל הנהלים כדי לטפל בנוסע, שחלה באופן קשה ביותר בצורה מהירה. הם אפילו פנו למרכז רפואי מקומי, אך נענו שאין להם את הציוד הנדרש. הטיפול וההחלטה להשאירו על האונייה נוצרו בעקבות התייעצות עם המשפחה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE