הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות העודף בתקציב, בקליפורניה רוצים להטיל עוד מסים על התושבים
המחוקקים אישרו תקציב בגובה של יותר מ-214 מיליארד דולר, ובו שדרוג שירותי החירום וסיוע למשפחות עם תשלומי הבריאות. המדינה תעלה עוד מיסים כדי לממן זאת

המחוקקים בקליפורניה אישרו אתמול (חמישי) תקציב בגובה של 214.8 מיליארד דולר, ובמסגרתו מתוכנן גם שדרוג של שירותי החירום 911. זאת, בעקבות השריפות הקטלניות שפקדו את המדינה בשנים האחרונות. בנוסף, התקציב החדש נועד לסייע למשפחות מעמד הביניים לעמוד בתשלומי ביטוח הבריאות החודשיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המימון יבוא מהכיס של התושבים למרות העודף בתקציב (צילום: Shutterstock)

עם זאת, כדי לממן את השינויים האלה, המחוקקים רוצים להטיל על תושבי המדינה תשלום חודשי על טלפונים ולמסות תושבים המסרבים לרכוש ביטוח בריאות פרטי. זאת, למרות שהמדינה צופה עודף של 21.5 מיליארד דולר, הגדול ביותר מזה עשרים שנה.

חבר המועצה הרפובליקני ג'יי אוברנולט, סגן יו"ר ועדת הכספים, אמר כי זה "לא מוסרי" לגלגל על הציבור את עלות שדרוג שירותי החירום כאשר יש עודף תקציבי גדול כזה.

הדמוקרטים, שמחזיקים ברוב בשני הבתים, טוענים כי הם לא רוצים לבזבז את הכספים העודפים על הוצאות שוטפות, בעקבות ניסיון העבר שמלמד כי צעדים כאלה עשויים לגרום לבור תקציבי עצום.

 

המדינה תטיל מס על תושבים שלא ירכשו ביטוח בריאות פרטי (צילום: Shutterstock)

"אין עוד שום מדינה בארצות הברית שמממנת את שדרוג שירותי החירום 911 באמצעות מימון חד-פעמי", אמר הסנטור מייק מקוויר, דמוקרט שמייצג את הילדבורג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE