הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האאוטסיידרית של משפחת קר-ג'נר: מדוע קנדל ג'נר מרגישה לא שייכת?
"לאחיות שלי יש הרבה יותר קימורים מאשר לי", מודה ג'נר וחושפת שאחת החזקות שלה היא "מערכות יחסים עם נשים. חשוב לי שיהיו סביבי נשים, בין אם חברות או בנות משפחה"

דוגמנית העל וכוכבת הריאליטי, קנדל ג'נר, סיפרה על דימוי הגוף שלה ושיתפה כיצד היה להתבגר לצד אחיותיה, קים קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, קלואי קרדשיאן וקיילי ג'נר. היא הודתה שלעתים קרובות היתה משווה את עצמה לאחיות הסקסיות שלה וחשה שהיא "לא מתאימה".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




"לאחיות שלי יש הרבה יותר קימורים מאשר לי. יש להן שדיים ולי אין. התבגרתי להיות הבחורה הרזה הזו וכשהבטתי באחיות שלי תמיד חשבתי לעצמי, 'אוי לא, אני אמורה להיות סקסית כמותן?", כך ג'נר.

הכוכבת הוסיפה שהיא כמעט הרגישה שהיא "לא מתאימה" לחלק מהחיים שלה. אך בעודה מודה שהיא "לא בהכרח דומה" לאחיותיה, היא למדה כיצד לאמץ את השוני הזה. "אני אוהבת שיש לי ווייב שונה מאשר לכולן. אני אוהבת לעשות דברים שונים וזה בסדר".



מלבד אחיותיה, סיפרה קנדל שהיא מעריצה של דמות מפורסמת נוספת, אודרי הפבורן. "תמיד הערצתי אותה, אהבתי אותה וחשבתי שהיא מדהימה", אמרה ג'נר על הכוכבת המנוחה והוסיפה, "אני אוהבת ללמוד מנשים אחרות, שתומכות ומעצימות האחת את השניה". ג'נר ציינה שאחת החזקות שלה היא "מערכות יחסים עם נשים. חשוב לי שיהיו  סביבי נשים, בין אם חברות או בנות משפחה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE