הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פשוט תחליטו: שאתם נותנים עדיפות לבריאות שלכם
שמירה על בריאות טובה היא מצב בר השגה, בעיקר אם תבחרו לעקוב אחר ההמלצות הבאות שיסייעו לכם לעשות את זה בקלות

ניתן להשיג שליטה ושמירה על בריאות טובה על ידי טיפול נכון בגוף ובנפש. בין מרכיבי אורח החיים שיכולים לסייע בכך, גם ניהול מתח יעיל, כמות שינה נאותה מדי יום, צריכה של תזונה בריאה ומאוזנת ובדיקות שגרתיות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




ויטמינים ומינרלים: גברים ונשים עשויים להידרש לוויטמינים שונים בשלבים שונים של חייהם. ויטמינים נלקחים בדרך כלל אם תפריט התזונה היומי אינו מקיף את הכמות המספקת של חומרים מזינים הדרושים לבריאות אופטימלית. הקצבה היומית המומלצת משתנה בין סוגי הוויטמינים והמינרלים השונים. מומלץ להיוועץ ברופא על מנת שימליץ על תוספי וויטמינים ומינרלים נחוצים.

מים מים בששון: מים הם מרכיב חיוני לגוף בריא. אנו מאבדים מים בכל פעולה שאנו עושים ובעיקר במהלך פעילות גופנית, באמצעות הזעה וגם באמצעות השתנה. לכן, חיוני לחדש את כמות המים בגוף, על מנת לאפשר לו לתפקד בצורה אופטימלית.

בהמשך לכך, מומלץ לוודא שאתם צורכים את הכמות המספקת של מים על בסיס יומיומי. נסו לקחת אתכם בקבוק מים, לזמן השהות מחוץ לבית. כמו כן, הציבו קנקן מים על השולחן בבית על מנת שכולם יוכלו לשתות. גם במהלך העבודה, חשוב לזכור לשתות מים באופן קבוע. בנוסף, כדאי להחליף משקאות חמים ומשקאות מתוקים במים.



אימון גופני: גם אם אתם לא מבקרים בחדר הכושר, כדאי לוודא שיש לכם תכנית אימונים טובה וראויה שתוכלו לבצע על בסיס קבוע. פעילות גופנית מציע לגוף יתרונות רבים, בהם זרימה טובה יותר של הדם, גמישות משופרת ועצמות חזקות יותר. לעתים, זו הפעילות שאנשים רבים נוטים לדחות, אך היא עדיין יכולה להיות משהו שכיף לצפות לו.

כדאי לזכור תמיד להיוועץ ברופא לפני תחילת כל תכנית אימון חדשה ולפני ביצוע שינויים באורח החיים הנוכחי, בעיקר אם סובלים ממצבים רפואיים מסוימים ומסיבה כלשהי לא מומלץ לגוף לבצע פעילות גופנית אינטנסיבית תחת מתח או לחץ כלשהו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE