הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצטרפו למאבק בהזדקנות: יש משהו שישפר לכם את בריאות הגוף והנפש
במסגרת מחקר חדש, ניתחו החוקרים נתונים מ-22 מחקרים קודמים, ומצאו את הגורם שעשוי לסייע לאנשים מעל גיל 60 לשפר את מצבם הבריאותי

אנשים מעל גיל 60 שמתרגלים תנוחות נשימה במסגרת אימוני יוגה זכו לשינה טובה יותר והיו פחות מדוכאים. כך עולה ממחקר חדש שנערך לאחרונה. לדברי החוקרים אנשים אלה שיפרו את היציבה, הגמישות והראו חיוניות רבה יותר מאשר האנשים שלא תרגלו יוגה בגיל מבוגר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




במסגרת המחקר ניתחו החוקרים נתונים מ-22 מחקרים קודמים שהתמקדו ביתרונות של אימוני יוגה, בקרב משתתפים בגיל 60 ומעלה. החוקרים מצאו, כי הנתונים היו טובים יותר בקרב משתתפים שהתאמנו ביוגה, בהשוואה לנתונים של המשתתפים שלא התאמנו כלל. כמו כן, הנתונים של המתאמנים ביוגה היו טובים יותר בהשוואה לנתונים של מי שעסקו בפעילויות גופניות פופולריות יותר, כגון הליכה ואימון אירובי על כסא.

על פי החוקרים, יש לקדם את האימונים ביוגה באופן רשמי יותר תוך שילוב הנחיות מלאות, בדומה לכל פעילות גופנית עליה ממליצים באופן רשמי. ליוגה יש פוטנציאל גבוהה לשפר את התוצאות הגופניות והפסיכולוגיות החשובות בקרב מבוגרים. 



עוד לדברי החוקרים, יותר מדי אנשים מבוגרים לא היו פעילים כלל ולא עקבו אחר ההמלצות הרשמיות לחיזוק היציבה והשרירים. יוגה היא פעילות גופנית עדינה שניתן לשנות באופן שיתאים לחולים ולבעלי מצבים גופניים שמקורם בהזדקנות.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE