הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצחים אנונימיים: הסרט הזה יזכיר לכם שהמוות ממתין לכולנו
הסרט Killers Anonymous יחשוף בפניכם את עולמם של אנשים שיחליפו אתכם חיוכים מנומסים ברחוב בלי שתהיו מודעים לכך שהם מדמיינים את עצמם עומדים מעל לגופכם המדמם

הסרט Killers Anonymous, שיגיע לבתי הקולנוע ב-28 ביוני, חושף עולם אחר, שפועל מתחת לפני שטח חיי היומיום המסודרים והמאופקים שכולנו מכירים. המוות ממתין לכל מי שחיים ועבור כל אדם יש צורך שרק מעטים יכולים לספק; הקול הפנימי שאומר לאנשים להעלות בלהבות את חייהם של אחרים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אתם יכולים להתהלך ברחובות ולחכך כתפיים בזרים שחולפים על פניכם, להחליף חיוכים מנומסים ולא להיות מודעים לכך שאותם זרים מדמיינים את עצמם עומדים מעל לגופכם המדמם, בעודכם נושמים את נשימתכם האחרונה. יש מקום לאנשים כאלה. הם רצחו וחושבים על רצח, יש בהם שמעוניינים להפסיק, יש בהם שרוצים לדבר ויש שרק צריכים להקשיב.

המפגשים נערכים באופן קבוע על ידי מנהיג ידען, שמנחה את הקבוצה באמצעות חוויות משותפות ופיתויים. הם מקבלים הודעה, נאמר להם היכן ומתי ושם, בתוך מעגל האמונה, הם מזדהים זה עם זה. צפו:

אך לילה אחד, העיר מטלטלת על ידי ניסיון חיסול כושל של הסנטור ועל ידי מותו האכזר של המתנקש הכושל. שרשרת אירועים החלה, בזמן שהקבוצה מתכנסת לקראת פגישה מאוחרת. המרקם מתחיל להתפרק כששכבות הבגידה נחשפות בזו אחר זו.  

בסרט מככבים גארי אולדמן, ג'סיקה אלבה, טומי פלאנגאן, ריון ניקול בראון ועוד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE