הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבוס לא צריך לדעת שיש לכם משהו מהצד: כך תרוויחו עוד כסף בלי להתפטר מהעבודה
בקרוב או אחרי שתקראו את ספרו החדש של כריס גילבה, One Hundred Side Hustles, תוכלו למצוא את עצמכם מצטרפים לשורות היזמות החדשנית, על מנת להרוויח כסף בזמן שאתם נהנים מהחיים שלכם

מחפשים רעיונות להרוויח עוד כסף "מהצד", בלי לעזוב את העבודה היומיומית שלכם? בדיוק אותם תמצאו בספרו של כריס גילבה, One Hundred Side Hustles: Unexpected Ideas for Making Extra Money Without Quitting Your Day Job, שיצא לאור בתחילת החודש.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




גילבה שכבר הוכתר ככותב רבי מכר, מציע לכם ספר רעיונות בצבע מלא, שמציג מאה סיפורים על אנשים רגילים שהקימו עסק רווחי ומצליח, שכמעט כל אחד להקים, לצד העבודה היומיומית שלהם.

המדריך הייחודי הזה מציג את שלל הסיפורים מתחילת דרכם של אנשים רגילים שמפעילים עסקים צדדיים, שכמעט כל אחד מכם יכול להפעיל. רוצים דוגמאות? הנה: מדריך טיולים עירוני, אמן בהשאת מפות, מייסד אתר נסיעות, יצרנית שלגונים, צלם קונפטי, קבוצה של חברים שמוכרת ערסלים לתמיכה בכלכלות של קהילות מקומיות ועוד רבים.

בספרו שוטח גילבה את כל הסודות הקטנים וחשובים, שיספקו לכם השראה לקראת הרעיון הגדול הבא שלכם. את הרעיונות הוא אסף מתוך הפודקאסט הפופולארי שלו Side Hustle School. הוא ביצע מחקר בקרב מורים, אמנים, אנשי תכנות ואפילו משפחות שלמות, שמצאו דרכים ליצור מקורות הכנסה חדשים. עם שלל תובנות, צילומים שחושפים את המרכיב האנושי שמאחורי ההצלחה, הספר מציג כל צעד חשוב בהקמת עסק צדדי.



החל בזיהוי שווקים רלוונטיים שנמצאים במחסור בשירותים ועד לעיצוב מוצרים ושירותים ייחודיים, שהולמים את התשוקות והמטרות האישיות של מקים העסק. בקרוב תוכלו למצוא את עצמכם מצטרפים לשורות היזמות החדשנית, על מנת להרוויח כסף בזמן שאתם נהנים מהחיים שלכם.

הוצאה: Ten Speed Press

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE