הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסקרים לא החמיאו לו - אז טראמפ פיטר את הסוקרים
כבר שבועות שהסקרים מראים שג'ו ביידן - ולא רק הוא - היו מנצחים את הנשיא אילו היו הבחירות נערכות היום. אבל לאחר שהודלפו פרטים דומים מסקרים פנימיים של הקמפיין, לטראמפ נמאס והוא ערך "טיהור" קטן

הקמפיין של הנשיא טראמפ לבחירה מחדש פיטר מספר סוקרים לאחר שהודלפו נתוני הסקרים הפנימיים אשר מראים את הנשיא מפגר אחרי מספר מועמדים דמוקרטיים אפשריים במדינות מפתח. כך דווח מפי מקורות מרובים בסוף השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"המספרים לא נכונים. אוהבים אותי במערב התיכון"

 

CNN וכלי תקשורת אחרים היו הראשונים לפרסם כי הנשיא טראמפ מפגר בהפרש ניכר אחרי ג'ו ביידן במדינות כמו ויסקונסין ומישיגן כבר לפני שבועות. אולם טיהור צוות הסוקרים הוצע לאחר שטראמפ התרגז על סיקור הנתונים בימים האחרונים בעקבות הדלפת הנתונים מארבע מדינות מתוך 17 שנסקרו.

מייקל בייזליס, נשיא ומנכ"ל בייזליס ושות' בע"מ, הוא אחד הסוקרים ששוחררו על ידי הקמפיין. בייזליס, הממוקם ביוסטון שבטקסס, הצטרף לצוות טראמפ לקראת סוף הבחירות לנשיאות ב-2016, והוא מקורב ליו"ר קמפיין טראמפ 2020 בראד פארסקייל. אדם גלר, שגם הוא עבד כסוקר עבור טראמפ ב-2016, שוחרר אף הוא, וכך גם ברט לויד, נשיא ויו"ר The Polling Company, בה הועסקה בעבר יועצתו של הנשיא, קליאן קונוויי.

אדם המקורב לטיהורים בקמפיין מסר לרשת CNN כי המהלך קשור פחות למידת הדיוק של הסקרים ויותר לצורך לרצות את הנשיא, שמתעקש כי הנתונים אינם נכונים. הסוקרים הראשיים של הקמפיין, טוני פבריציו וג'ון מקלאפלין, צפויים להישאר.

 

גם החברה שלה הוקרבה על מזבח האגו של הבוס. קליאן קונוויי (צילום: וושינגטון פוסט)

 

המקורבים לנשיא אומרים כי מכל המתמודדים למועמדות הדמוקרטית לנשיאות, ביידן מעסיק את מחשבותיו יותר מכל, משום שטראמפ חושש כי ביידן מהווה את האיום הרציני היחיד על הפופולריות שלו בקרב "אנשי הצווארון הכחול" שהקנו לו את הנשיאות לפני שנתיים וחצי.

בעוד שרוב היועצים סבורים שעל הנשיא להימנע מלתקוף את סגנו לשעבר של קודמו בשם, ופשוט ליהנות מההצגה, אחרים אומרים שטראמפ נהנה שיש לו במי להשתלוח. טראמפ תקף את הנשיא כבר במדשאה הדרומית של הבית הלבן, תוך כדי מסיבת עיתונאים בחברת ראש ממשלת יפן בטוקיו, וכמובן בפלטפורמה החביבה עליו - טוויטר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE