הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
565 מיליון דולר: מי עשיר יותר חברי להקת קווין או קווין אליזבת' השניה?
מלכת אנגליה עמדה בראש רשימת העשירים של Sunday Times במשך חמש השנים שבין 1989 ל-1994. בשנה האחרונה גדל הונם של חברי להקת קווין עקב הצלחת הסרט Bohemian Rhapsody. אז למי יש יותר?

חברי להקת הרוק האגדית, Queen, עשירים כיום יותר מאשר מלכת אנגליה, אליזבת' השניה (93). על פי ההערכות, בריאן מיי, רוג'ר טיילור וג'ון דיקון אוחזים בהון של 656 מיליון דולר, לאחר ההצלחה של הסרט המגולל את סיפורה של הלהקה, Bohemian Rhapsody.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




ההון המשולב שלהם עולה על זה של המלכה, שנאמד בכ-469 מיליון דולר, על פי רשימת העשירים של ה-Sunday Times. המלכה עמדה בראש הרשימה במשך חמש השנים שבין 1989 ל-1994. אך לרשימה יש קריטריונים מחמירים כעת, והיא אינה כוללת את נכסי הכתר ואת אוסף האמנות המלכותי מתוך הונה של המלכה.



במהלך השנה האחרונה נוספו כ-36 מיליון דולר להונו של כל אחד מחברי להקת קווין, לאחר שמיי (71) וטיילור (69) שימשו יועצים לסרט עטור הפרסים. הסרט עוקב אחר חייו של סולן הלהקה, פרדי מרקורי, שמת בשנת 1991, כשהיה בן 45, מדלקת ריאות שנקשרה באיידס. הסרט גרף קרוב למיליארד דולר ממכירות כרטיסים בכל רחבי העולם.



התמלוגים מהדיסקוגרפיה המרשימה של הלהקה ממשיכים לזרום, כשהשיר Bohemian Rhapsody, הוכרז לאחרונה מושמע ביותר במאה ה-20. ההצלחה של הסרט, בעקבותיו זכה ראמי מאליק באוסקר לשחקן הטוב ביותר, הגבירה את המשיכה למוסיקה של הלהקה.



90% לא
10% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE