הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוונטי פייב פוראבר: לאונרדו דיקפריו מזדקן והולך אבל החברות שלו נשארות צעירות
מניתוח נתונים מעשרים השנה האחרונות, במהלכן ניהל דיקפריו שמונה מערכות יחסים זוגיות רציניות עולה מסקנה מעניינת וחד משמעית: הוא לא יצא עם בחורות מעל לגיל מסוים. קראו מהו

ללאונרדו דיקפריו (44) יש נטייה לזוגיות עם נשים צעירות. אפשר להבחין בכך מניתוח הנתונים על החברות שלו לשעבר. מנתונים שפורסמו בדיילי מייל, עולה שכוכב הקולנוע לא יצא עם אישה שגילה עולה על 25 שנה. מדובר ביותר ממחצית מגילו שלו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



יחד עד גיל 25. רפאלי ודיקפריו

אם מביטים בנתונים מעשרים השנה האחרונות, החל משנת 1999 ועד לשנת 2019, במהלכן ניהל דיקפריו שמונה מערכות יחסים אפשר לומר שממוצע גילן של החברות שלו עמד על 22.9 שנה. החברה לשעבר הצעירה ביותר של ליאו היא דוגמנית העל, ג'יזל בונדשן, שהיתה בת 18 כשהם התחילו לצאת בשנת 1999. הוא היה אז בן 24.


היתה בת 18 כשהם נפגשו. בונדשן ודיקפריו

כזכור, בשנת 2005 החלה מערכת היחסים שלו עם הדוגמנית הישראלית, בר רפאלי, שהיתה אז בת 20. הזוגיות שלהם נמשכה חמש שנים וכעת אפשר לנחש מדוע: היא הגיעה לגיל 25 ודיקפריו, כאמור לא יוצא עם מי שעוברת את הגיל הזה.


יש לה עוד 3 שנים עד שתחגוג 25 שנה. מורון ודיקפריו

דיקפריו יצא מספר חודשים עם השחקנית, בלייק לייבלי, ובכך סטה לראשונה מהרזומה הזוגי שלו, שכלל עד אז דוגמניות בלבד. הנתונים מסתיימים עם החברה הנוכחית שלו, הדוגמנית והשחקנית הארגנטינאית, קמילה מורון, שתחגוג השנה את יום הולדתה ה-22, אותו הגיל בו היה דיקפריו כששיחק בסרט "טיטניק", בשנת 1997.

93% לא
7% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE