הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בטיפול: קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק לא מפסיקים להפתיע אתכם
השניים, שנפרדו בשנת 2015, חשפו את "סוד הקסם" להורות משותפת ושפויה לשלושת ילדיהם, כולל חופשות יחד עם החברה הנוכחית של דיסיק, הדוגמנית סופיה ריצ'י

אם יש משהו שיכול להפתיע אתכם בכל פעם מחדש זה מערכת היחסים הלא ברורה בין כוכבת הריאליטי, קורטני קרדשיאן (40), לבין בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה, סקוט דיסיק (35). השניים נפרדו באופן רשמי בשנת 2015, הם הורים לשלושה ילדים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לאחרונה חשפו השניים את החלק המאתגר ביותר במסגרת ההורות המשותפת.

"אני חושבת שהחלק הקשה ביותר עבור שנינו התחיל כשפנינו למערכות יחסים חדשות", סיפרה קרדשיאן בסרטון משותף עם דיסיק, "זה עורר ביננו מריבת לגבי הצגת בני זוג חדשים לילדים. זה יצר את החלקים המאתגרים ביותר". דיסיק הוסיף, "זה אחד הדברים שאתה אף לא חושב שיקרו, אך כמו עם כל דבר בעולם, אתם יודעים, ממשיכים הלאה".

בחודש מאי 2017, החל דיסיק לצאת עם הדוגמנית, סופיה ריצ'י, וקרדשיאן ניהלה מערכת יחסים עם יונס בנדג'ימה, משנת 2016 ועד לשנת 2018. מאז קרדשיאן ודיסיק לומדים לתקשר זו עם זה למען ילדיהם, מייסון (9), פנלופה (6) וריין (4).



"אני חושבת שזה היה הזמן שבו אתה ואני היינו ממש צריכים ללכת לטיפול על מנת תקשר זו עם זה", אמרה קרדשיאן. עבור דיסיק, להבין היכן הגבולות של כל אחד מהם היה האתגר המשמעותי, "אני חושב שהאתגר הגדול ביותר היה לנסות להבין איך אנחנו מפרידים את היחסים שלנו כחברים וכהורים ועדיין ממשיכים להתנהל בתוך הורות משותפת; לנסות להבין מה הולם ומה לא ומתי מסוגלים לתקשר זה עם זו".

אם כן, כעת כוכבי הריאליטי של משפחת קר-ג'נר לא מתמקדים במשברים בלבד, אלא משמשים דוגמא טובה לאופן בו ניתן להתנהל במסגרת הורות משותפת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE