הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זיכרון מצמרר: זה מה שקרה לשרליז ת'רון באודישן עם מפיק סרטים גדול
השחקנית נזכרת במבחן הבד שעברה כשהיתה נערה ומסבירה מה גרם לה לכעוס על עצמה: "למה לא אמרתי לו ללכת להז***ן?"

לאחרונה חשפה השחקנית, שרליז ת'רון (43), את אחת החוויות המצמררות אליהן נקלעה במהלך אודישן עם מפיק סרטים גדול. "רק מלאו לי 19 שנה, יתכן ואפילו עדיין הייתי בת 18. מעולם לא הייתי באודישן קודם לכן", סיפרה הכוכבת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




"שאלתי את הסוכנת שלי אם היא שמעה על משהו והיא אמרה 'כן. לכי לבית של הבחור הזה. זה בשבת בשעה תשע בערב. למרות שהיא לא נקבה בשמו של המפיק, היא אמרה שהוא 'היה מישהו גדול מאוד ועדיין גדול מאוד'".

לדברי ת'רון, כשהגיעה לביתו של האיש, הוא פתח את הדלת בפיג'מה שלו. "היה לו אגו בריא מאוד. הוא הרגיש טוב מאוד עם עצמו", אמרה השחקנית, "היה איזה מן משחק מוזאיקה בבית. הוא ישב קרוב מאוד אלי. זה היה מוזר. השתייה הטרידה אותי. חשבתי לעצמי 'זה לא מרגיש נכון'".



ת'רון סיפרה שהיא שאלה כל הזמן אם הוא רוצה שהיא תקרא מהדפים שניתנו לה והוא השיב, שהם הולכים לדבר. "בשלב מסוים הוא הניח את ידו על הברך שלי", נזכרה השחקנית, "את פשוט הופכת למשותקת. כאילו שאת לא יודעת מה לעשות. אך אני עזבתי. אני אפילו לא יודעת איך יצאתי מהבית, אבל עזבתי. זה היה יכול להסתיים רע. נהגתי במעלה קניון לורל בפורד פיאסטה השכורה שלי, וכעסתי על עצמי שלא אמרתי דבר. חשבתי לעצמי ש'אני לא בחורה מהסוג הזה'. למה לא אמרתי לו ללכת להז***ן? זה גרם לי לכעוס כל כך".

שמונה שנים לאחר מכן, לאחר שת'רון הפכה לשם ידוע בתעשייה, היא התעמתה עם המפיק. היא סיפרה שהוא לא זכר את הפגישה איתה. "קיבלתי את הרגע שלי", אמרה הכוכבת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE