הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קוקאין בשווי מיליארד דולר אותר באוניית משא בפילדלפיה
סוכנים פדרליים פשטו על האונייה ביחד עם המשטרה המקומית, שם מצאו את הכמות הגדולה של הסמים שלדבריהם עלולה הייתה להביא למותם של מיליונים. "אחת מהתפיסות הגדולות בהיסטוריה של ארצות הברית", אמר התובע הכללי של מזרח פנסילבניה

סמים מסוג קוקאין בשווי של יותר ממיליארד דולר הוחרמו בנמל פילדלפיה, כך מסר משרד התובע המקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שוטרים וסוכנים פדרליים מבצעים חיפוש באונייה המדוברת (צילום: סי. בי. אס. 3)

 

על פי הדיווחים, תפיסתם של 16.5 טון של סמים מאוניית משא בנמל היא תפיסת הסמים הגדולה ביותר בתולדות פנסילבניה. הרשויות המקומיות והפדרליות פועלות יחדיו על מנת לבצע חיפוש נרחב יותר באונייה, ומשטרת פילדלפיה עצרה "מספר אנשי צוות".

בהמשך נודע כי 2 אנשי צוות של האונייה נעצרו. עוד הסתבר כי שם האונייה הוא MSC Gayane, והיא עברה בקולומביה, צ'ילה, פנמה ואיי בהאמה בדרכה לפילדלפיה. היא הייתה אמורה להפליג לכיוון אירופה, שם תוכננו עצירות בצרפת ובהולנד. MSC הוא קיצור של Mediterrean Shipping Company, החברה האירופאית שהפעילה את האונייה.

בתקשורת המקומית דווח שסוכני מכס קיבלו התרעה מוקדמת לגבי הימצאות הסמים באחת המכליות, והם עלו על האונייה, איתרו את המכולה המדוברת ומצאו בה את הסמים. המכולה הורדה מן האונייה והועברה למעבדה של ה-DEA להמשך החקירה. לא ברור אם נמצאו סמים במכליות אחרות, אך כאמור חיפוש נוסף ומעמיק יותר מתבצע.

 

כוחות שיטור רבים הוזעקו לנמל בעקבות האירוע (צילום: איי. בי. סי.)

 

וויליאם מקסווין, התובע הכללי של מזרח פנסילבניה, סיפר ש"מדובר באחת מתפיסות הסמים הגדולות בהיסטוריה של ארצות הברית. כמות הקוקאין שנמצאה עלולה הייתה להרוג מיליונים".

כזכור, בחודש מרץ האחרון רשויות החוק בניו יורק הצליחו לסכל ניסיון להבריח קוקאין בשווי 77 מיליון דולר. כ-60 ארגזים בתוך מכולה נמצאו מלאים בחומר לבן, ובדיקה העלתה כי מדובר בקוקאין. בהמשך סיפרו אנשי סוכנות המכס ש"מדובר בתפיסת הסמים השנייה בגודלה בהיסטוריה של נמל ניו יורק, והגדולה מזה 25 שנה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE