הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצפה לכם הפתעה: אם חשבתם שאתם יודעים כמה קרובים היו פרדי מרקורי ומרי אוסטין
"כל המאהבים שלי שאלו אותי מדוע הם לא יכלו להחליף את מרי, אך זה פשוט בלתי אפשרי", אמר מרקורי בראיון שנערך עמו בשנת 1985. גם הדברים האלה לא ממחישים את מידת הקרבה שהיתה בין השניים

לא מעט כבר סופר על החברות האמיצה שהתנהלה בין סולן להקת "קווין", פרדי מרקורי, לבין מרי אוסטין. אך סביר להניח שלא כולכם יודעים שהחברות שלהם היתה הרבה-הרבה מעבר לכך.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אוסטין היתה כוח השראה עצום עבור מרקורי המנוח. השניים נפגשו בתחילת שנות ה-70, דרך גיטריסט הלהקה, בריאן מאי. השניים הפכו לזוג וניהלו מערכת יחסים ארוכה שנמשכה כמה שנים, עד שבשנת 1976 מרקורי גילה לאוסטין שהוא דו-מיני (היא חשבה שהוא הומו). הרומן ביניהם הסתיים אך הם הפכו לחברים הכי טובים.

מסתבר, למשל, שהשניים היו כל כך קרובים, עד שאוסטין היא האדם היחיד בעולם שיודע היכן נמצא אפר גופתו של מרקורי ונשבעה שלעולם לא תספר לאיש על מקום הימצאו.



למעשה אוסטין היתה כל כך חשובה למרקורי עד שהוא הוריש לה מחצית מנכסיו, שנאמדו בכ-75 מיליון דולר, לאחר מותו בשנת 1991. למעשה, היא מתגוררת באחוזה בת 28 החדרים שלו בלונדון עד עצם היום הזה.

בנוסף, קיבלה אוסטין עוד יותר, לאחר הצלחתו של הסרט עטור הפרסים על הלהקה, “Bohemian Rhapsody”, שיצא בשנת שעברה. היא צפויה לרשת יותר מ-50 מיליון דולר משום שהיא מחזיקה ביותר מ-75 אחוז מנכסיו.

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE