הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יומני הנסיכה: מסתבר ששרלוט עשויה לאבד את התואר שלה כשתתבגר
לא די בכך שהוריה, הנסיך וויליאם אשתו קייט מידלטון, העניקו לה שם ארוך במיוחד, היא גם עשויה לאבד את תואר הנסיכות בו היא אוחזת כיום

אנחנו בספק אם אתם יודעים מהו שמה המלא של הנסיכה שרלוט, בתם של הנסיך וויליאם ואשתו, הדוכסית של קיימברידג', קייט מידלטון. אם אנחנ ומספקים לכם את פיסת המידע הזו, כדאי שנוסיף עוד כמה פרטים מעניינים על הצעירה המלכותית, שחוגגת ארבע וחצי שנים. איך שהזמן טס...

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




שרלוט נולדה ב-2 במאי 2015, בשעה 8:34 בבוקר, בבית החולים סנט מרי, באגף לינדו.  לבת היחידה של וויליאם וקייט יש שם ארוך למדי והוא מופיע באופן רשמי כלדקמן: שרלוט אליזבת' דיאנה של קיימברידג'. השמות האמצעיים כוללים את זה של סבתה, הלא היא המלכה אליזבת', ואת שמה של סבתה המנוחה, דיאנה.

האם שרלוט יכולה לאבד את התואר המלכותי שלה? התשובה על כך עשויה להיות חיובית. ככל שהיא מתבגרת יש אפשרות שהתואר שלה ישתנה מ"נסיכה". אך במקום לאבד את מעמדה המלכותי, היא תזכה בתארים אחרים. אם הבת הבכורה של המלכה, הנסיכה אן תלך לעולמה, שרלוט יכולה לזכות בתואר "הנסיכה המלכותית". בתואר זה יכול לאחוז אדם אחד בלבד בכל רגע נתון. 

היא יכולה לקבל תואר דוכסות אם תבחר להינשא בדומה לאביה, הנסיך וויליאם, שקיבל את התואר הנוסף של הדוכס של קיימברידג', לאחר שנישא לאמה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE