הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאני מאניה: כמה מרוויחים גל גדות, בראד פיט ולאונרדו דיקפריו
ידוע שהכוכבים הגדולים בהוליווד מרוויחים סכומי כסף גדולים בהתאם לשמם, ואכן דו"ח המשכורות של המפורסמים מפרט כמה אפסים מופיעים על ההמחאות של כמה מהם

למרות שזה לא סוד שהשמות הגדולים בהוליווד נוטים לגרוף המחאות שוות כוח למגה כוכבות שלהם, לאחרונה פורסם דו"ח וראייטי למשכורות של המפורסמים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הדו"ח מגלה לנו כמה אפסים כוללות ההמחאות של כמה מהכוכבים הגדולים, כגון מרגוט רובי, לאונרדו דיקפריו, גל גדות ובראד פיט. לגבי כולם מדווחת עליה של 10 מיליון דולר בפרויקטים העתידיים שלהם, בהם תוכלו למצוא את הסרטים Birds of Prey, Wonder Woman 1984 ו-Once Upon a Time in Hollywood. רובי משמשת גם כמפיקה בסרט Birds of Prey.

בתחתית הרשימה נמצאת ג'סיקה צ'סטיין, שעל פי הדו"ח תקבל רק 2.5 מיליון דולר עבור תפקידה בהמשך לסרט האימה, It: Chapter 2. וויל סמית יקבל כ-17 מיליון דולר עבור סרט ההמשך ל-Bad Boys, בעוד שאמילי בלאנט תקבל בין 12 ל-13 מיליון דולר על תפקידה בסרט ההמשך ל- A Quiet Place.

באופן מפתיע אידריס אלבה מרוויח 8 מיליון דולר עבור תפקידו בסרט Hobbs & Shaw, בעוד ששותפו לסרט, דוויין "דה רוק" ג'ונסון, מרוויח יותר מכפול, עם 20 מיליון דולר. 



בינתיים, מי שעומד בראש רשימת השכר הזו הוא ריאן ריינולדס, על פי הנתונים מרוויח 27 מיליון דולר עבור סרט הפעולה של נטפליקס, Six Underground, אותו הוא גם מפיק.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE