הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס נלחמת באלימות בבתי הספר ומטילה את האחריות על ההורים
המועצה החינוכית תוציא הנחיות להורים המחזיקים נשק בבית ובהן דרכים לשמירה נכונה על כלי הנשק. "אנחנו מצטמררים כשאנחנו מגלים שלחבר מהכיתה יש נשק בבית"

חברים במועצת החינוך של מחוז לוס אנג'לס דנים במספר הצעות העוסקות באלימות הגואה בבתי הספר. בין שלל ההצעות, ישנה אחת שמטילה את האחריות לשמור את הנשק במקום בטוח בבית על הורי התלמידים. ההצעה עברה אתמול (שלישי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחריות לאחסון הנשק מוטלת על ההורים (צילום: Shutterstock)

משמעות הדבר היא שהמפקח יעדכן את ספר התלמידים ויכלול בו מידע על החובות החוקיות שנוגעות לאחסון כלי נשק בבית. בנוסף, יופקו סרטונים ויישלח מכתב להורים בנוגע למחויבות שלהם להרחיק את הנשקים מהישג ידם של ילדים. ההורים יהיו מחוייבים להשיב את המכתב חתום.

"החברים שלי ואני מדברים אל אסטרטגיות בריחה כאילו זו שיחה שגרתית", אמר אחד התלמידים, סאבה ג'ונסון, בישיבה של המועצה, "אנחנו מצטמררים כאשר אנחנו מגלים שלאחד מחברי הכיתה שלנו יש נשק בבית, אבל אנחנו קופאים מפחד כאשר אנחנו מגלים שהתלמיד יודע היכן הנשק מאוחסן בגלל שיש חשש שההורים לא מאחסנים את הנשק כראוי".

ההחלטה היא אחת מיותר משלושים המלצות שנוסחו על ידי צוות של התביעה העירונית שהוקם לאחר הטבח בבית הספר בפארקלנד, פלורידה.

במקביל, המועצה הצביעה בעד ביטול השימוש בגלאי מתכות במהלך בידוק רנדומלי לתלמידים. זאת, לאחר שמבקרים רבים טענו כי הבדיקות הרנדומליות אינן יעילות, ומשפילות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE