הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משנה את כללי המשחק: דרו ברימור חושפת כיצד הצליחה להוריד במשקל
"אני רוצה לאכול פסטה שלוש פעמים ביום ולהרוות את צימאוני ביין". השחקנית הודתה, שבעבר היו לה סדרי עדיפויות אחרים, אך כעת היא בחרה לשנות אותם ולהציב את הבריאות שלה במקום גבוה יותר

לשחקנית, דרו ברימור (44), שגדלה על מסכי הקולנוע מאז היתה ילדה קטנה, אין בעיה לשתף בהתמודדות שלה עם המשקל. לאחרונה, היא חשפה טיפול ששינה את כללי המשחק ובזכותו הצליחה להוריד ממשקלה, בייחוד לאחר שילדה את שתי בנותיה, אוליב ופרנקי ברימור-קופלמן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




"הבעיה שלי היתה שלא משנה כמה שמרתי על דיאטה והתאמנתי, אחרי שתי לידות והנטייה הגנטית שלי, מעולם לא הצלחתי להוריד במשקל. תמיד נפצעתי, אז זה שינה עבורי את כללי המשחק", סיפרה השחקנית והוסיפה, "הצלחתי לבנות את הליבה שלי עם Emsculpt, וזה שינה את החיים שלי, אני יכולה להתאמן יותר וזה גורם לי להרגיש טוב יותר, הן פיזית והן נפשית".

אז איך השיטה של ברימור עובדת? בקיצור, זה טיפול לא פולשני שבונה את השריר. לפי ברימור השדה המגנטי גורם לתחושה שעושים "20,000 כפיפות בטן בתוך שלושים דקות". הטיפול נשמע כמו חלום, אך במקביל צריך לאכול בריא ולהתאמן באופן קבוע, על מנת להשיג תוצאות.



"צריך לשמור על שגרת אימונים, זה לא מטה קסמים", אמרה הכוכבת, "אני רוצה לאכול פסטה שלוש פעמים ביום ולהרוות את צימאוני ביין". השחקנית הודתה, שבעבר היו לה סדרי עדיפויות אחרים אך היא בחרה לשנות אותם, "אני רוצה שהבריאות שלי תהיה בעדיפות גבוהה. אני רק מנסה לחיות חיים הגיוניים, לא להרגיש אסתטית, אלא להרגיש טוב ובטוח", כך אמרה ברימור שהסבירה שעבורה, מדובר על מציאת האיזון הנכון בין הרגשה למראה.  

אז הנה, יש לכם את זה ועכשיו גם אתם יכולים למצוא את האיזון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE