הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קנדל ג'נר עושה קורטני קרדשיאן: ומתפשטת לגמרי בסלפי אמבטיה
היא אמנם לא חושפת במידה דומה לזו של אחיותיה הקרדשיאניות, אך המאמץ ניכר בתמונות האחרונות שהעלתה לאינסטוש

הדוגמנית וכוכבת הריאליטי, קנדל ג'נר (23), התפשטה לחלוטין על מנת לצלם את עצמה באמבט. היא הגנה על האזורים האסטרטגיים בגופה באמצעות הצמדת ברכיה אל החזה כשצילמה את עצמה דרך המראה בחדר האמבט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בתמונות נראית דוגמנית העל כשהיא רטובה, בעוד שהיא מציגה מבט מהורהר אל המצלמה. שיערה הברונטי נול על כתפיה ופניה נראים מאופרים, למרות שהיא באמבטיה. מאוחר יותר שיתפה ג'נר בסרטון וידאו של עצמה כשהיא מקשיבה למוזיקה באמבטיה.


מתוך עמוד האינסטוש של ג'נר

בחודש שעבר נפרדה ג'נר מהחבר שלה בשנה האחרונה, בן סימונס, ועל פי הדיווחים היא עדיין רווקה. מקורות סיפרו, כי הדוגמנית סיימה את הקשר עם סימונס בגלל לוח זמנים עמוס. "בן וקנדל נפרדו לאחרונה לפני אירוע המט גאלה והם עדיין בקשר מצוין. איכפת לה מבן והיא תמיד רוצה לסיים מערכות יחסים בדרך נעימה. קנדל ידעה שיש לה כמה נסיעות ברחבי המדינה וחשבה שיהיה הכי טוב אם הם יתרחקו מעט. היה להם קשה עם הפערים בזמנים ועם לוח הזמנים העמוס של שנים. אך יש סיכוי שהם יחזרו להיות יחד".


מתוך עמוד האינסטוש של ג'נר

באופן כללי, ג'נר שמרה על פרטיות בכל הנוגע למערכות היחסים שלה. אך לאחרונה היא סיפרה על מערכת היחסים שלה עם סימפסון בראיון למגזין ווג אוסטרליה. היא אמרה, "עבורי, הרבה דברים הם מיוחדים ומקודשים, כמו החברים שלי ומערכות היחסים שלי ואני חושבת שהחשיפה של דברים לציבור הופכת הכל להרבה יותר מסובך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE