הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: המשטרה ערכה פשיטה בוואלי ועצרה 3 חברי MS-13
כחצי שנה לאחר שחסר בית נורה למוות בעת שישן בנורת' הוליווד, רשויות החוק ערכו מבצע ועצרו חשודים במעשה. "לא נסבול נוכחות של כנופיות בעמק סן פרננדו או בכל מקום בלוס אנג'לס", אמרו במשטרה. כמות גדולה שלי כלי נשק ותחמושת הוחרמה

שוטרי משטרת לוס אנג'לס פשטו בשעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי על עשרות בתים בעמק סן פרננדו ("הוואלי") ואזורים אחרים של העיר, וזאת במטרה לאתר ולעצור מספר חברים בכנופיית מארה סלבטרוצ'ה, הידועה גם בקיצור MS-13, שככל הנראה עומדים מאחורי גל האלימות שפוקד את אזור נורת' הוליווד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

שלושה חשודים נעצרו במהלך המבצע, אך המשטרה עדיין מחפשת אחר חשודים נוספים. עם זאת, הרשויות טוענות שלא נשקפת סכנה כלשהי לקהילה.

על פי הודעה שנמסרה ממשטרת לוס אנג'לס, מטרת המבצע הייתה לאתר את הרוצחים של חסר בית בן 34, שנורה למוות בחודש ינואר האחרון. בנוסף, המבצע "נועד לשלוח מסר ברור שלא נסבול נוכחות של כנופיות בעמק סן פרננדו או בכל מקום בלוס אנג'לס".

"במשך השנה האחרונה ראינו כיצד חברי כנופיית MS-13 מגיעים לאזורים מסוימים בוואלי. ההערכה שלנו היא שהם מנסים להיכנס לאזור ולקרוא תיגר על הכנופיות המקומיות", הסבירו ב-LAPD.

 

סמל כנופיית MS-13 מרוסס על גבי בית בוואלי (צילום: לוס אנג'לס טיימס)

 

כזכור, ב-14 בינואר נמצא גבר חסר בית, ברדלי הנוואי, שנורה בעת שישן בסמוך ל-Valley Plaza Recreation Center בנורת' הוליווד. החוקרים סבורים שהרצח הוא חלק מההתמקמות של MS-13 באזור. בנוסף, חוקרי ה-LAPD סבורים שחברי הכנופייה עומדים מאחורי חמישה פשעים אלימים שהתרחשו בקרבת מקום בשבועות שלאחר הרצח.

במהלך הפשיטה שאירעה השבוע, הרשויות החרימו כמויות גדולות של כלי נשק, תחמושת, מוצרי אלקטרוניקה גנובים וציוד נוסף. נדרשו קרוב לחמישה חודשים על מנת לבצע את החקירה ולתכנן את המבצע בצורה מיטבית.

בנוסף, המבצע התנהל בשיתוף פעולה עם שירותי הרווחה, וזאת בשל החשש שילדים נמצאים בבתים ויתכן שהם עוברים התעללות או הזנחה. לפחות תשע ראיונות עם ילדים בוצעו במהלך הפשיטה, אך אף אחד מהם לא הוצא מביתו ע"י הרשויות. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE