הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מספר ההרוגים במהלך נופש ברפובליקה הדומיניקנית עלה ל-11
בעקבות הדיווחים האחרונים, חשפו עוד משפחות כי יקיריהם נהרגו במהלך חופשה ביעד הפופולרי. גורמים רשמיים מקומיים טוענים כי מדובר בפייק ניוז

סערת מקרי המוות המסתוריים של תיירים אמריקנים ברפובליקה הדומיניקנית ממשיכה להכות גלים, וכעת עולה כי שני תיירים נוספים נהרגו באורח מסתורי בעת נופש באתר התיירות הפופולרי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אתר תיירות פופולרי. הרפובליקה הדומיניקנית (צילום: Shutterstock)

השניים, כריס פאלמר, בן 41 מקנזס שנהרג באפריל אשתקד, וברברה דיאן מאסטר-מיטשל, פנסיונרית בת 69 מפנסילבניה שמתה במהלך חופשה בשנת 2016.

יחד עם השניים האלה, הגיע מספר ההרוגים האמריקנים במהלך חופשה ברפובליקה הדומיניקנית ל-11 גברים ונשים - רובם מתו בשנתיים האחרונות. מותה של מאסטר-מיטשל הוא המוקדם ביותר שדווח עד כה. משפחתה פרסמה את דבר מותה בעקבות הדיווחים האחרונים על מקרי המוות המפתיעים.

בכירים ברשויות הבריאות ברפובליקה הדומיניקנית טוענים כי הדיווחים על מקרי מוות של תיירים אמריקנים הם "פייק ניוז" בניסיון לפגוע בתעשיית התיירות המקומית. "הכל זה היסטריה נגד הרפובליקה הדומיניקנית, כדי לפגוע בתיירות. זה שוק מאוד תחרותי ויש לנו מיליוני תיירים. אנחנו יעד מבוקש", אמר השר לבריאות הציבור של הרפובליקה, קרלוס סווארו, "אנשים מנסים לפגוע בנו".

במהלך ראיון לחדשות פוקס שנערך שלשום (רביעי), אמר סווארו כי בדיקות שנערכו למשקאות ולמוצרי המזון במלון הנופש המדובר ומקומות אחרים, ונערכו על ידי הרשויות המקומיות ועל ידי גורמים בכירים בשגרירות האמריקני - חזרו שליליים.

הוא הוסיף כי ה-FBI בודק גם הוא את המשקאות המוגשים במלון.

 

נתניאל הולמס וסינתיה אן דיי, שנהרגו במהלך חופשה ביעד התיירות הפופולרי (צילום מתוך פייסבוק)

משרד החוץ האמריקני פרסם הודעה שלא עולה בקנה אחד עם דבריו של סווארו. "אנחנו בוחנים מקרוב את החקירה שמבצעות הרשויות ברפובליקה הדומיניקנית בנוגע לכמה מקרי מוות של אזרחים אמריקנים".

שר הבריאות של הרפובליקה הדומיניקנית רפאל סנצ'ז עמד לצדו של סווארו, וטען כי שרשרת הדיווחים על מקרי המוות המסתוריים "הם תרמית שנועדה לפגוע בתיירות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE