הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואלי לוס אנג'לס: ניצול שואה בן 91 נהרג בתאונת פגע וברח
גנאדי בולוצקי בן ה-91 חצה כביש במעבר חצייה מסומן בעת שטייל עם כלבו - ונדרס. הנהג שנמלט מהמקום בלי להגיש סיוע עדיין לא נתפס. "הלוואי והיה לך נשמה של בן אדם לעצור", אמרה נכדתו של ההרוג. צפו בתיעוד הקשה של רגעי הדריסה

ניצול שואה בן 91 מלוס אנג'לס נהרג השבוע במהלך תאונת פגע וברח בזמן שטייל עם הכלב שלו וחצה כביש בשכונת ואלי וילג' בעמק סן פרננדו ("הוואלי").

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גנאדי בולוצקי ז"ל על רקע תיעוד הדריסה (צילום: מש' בולוצקי / משטרת לוס אנג'לס)

 

"הלוואי והיה לך נשמה של בן אדם לעצור, להתקשר לעזרה ולא להשאיר אותו שוכב שם על הקרקע", אמרה נכדתו של גנאדי בולוצקי והתכוונה לנהג הדורס שעדיין לא נתפס. אתמול (חמישי) התכנסה משפחתו של ההרוג במקום התאונה כדי לבקש מהציבור עזרה במציאת הנהג.

"הוא אמור היה לחיות לפחות עד גיל מאה. בגיל 91, הייתה לו יותר אנרגיה מאשר אנשים בני חצי מהגיל שלו", אמר בנו של ההרוג.

 

 

הנהג הפוגע תועד כשהוא נוסע לכיוון מזרח בשד' מגנוליה בשכונת ואלי וילג' כאשר הוא פגע בבולוצקי, שחצה את שד' וילקינסון במעבר חצייה מסומן. בסרטון שפורסם ניתן לראות את הנהג עוצר לרגע לפני שהוא נוסע מעל בולוצקי הפצוע ונמלט מהמקום.

בולוצקי פונה לבית החולים במצב אנוש, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו כעבור כשעה. בצירוף מקרים מזעזע, ההרוג נפגע כבר בתאונת דרכים באותו מעבר חציה לפני 15 שנה, ושרד את התאונה ההיא. בולוצקי, שנולד בשנת 1928, היגר לארצות הברית לאחר שנמלט מהכיבוש הנאצי באוקראינה.

 

 

כעת המשטרה מחפשת אחר הנהג הפוגע, טנדר לבן, אך אין כל קצה חוט בחקירה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE