הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"דייט השתבש? הזמינו 'אנג'ל שוט'": פאב בניו מקסיקו מבקש לשים סוף לתקיפות המיניות
בעלת בית העסק עבדה במשך שנים רבות במרכז לנפגעות של תקיפות מיניות, ועל כן התקבלה ההחלטה שהזמנת המשקה יוביל להקפצת איש הביטחון של המקום. "אני רוצה שכולן יבואו וירגישו בטוחות בבר. אני מקווה שברים ומועדונים נוספים יפעלו באותה דרך, ולא משנה איך הם קוראים למשקה"

כאשר קארי פיליס פתחה את הפאב שלה מוקדם יותר השנה, אחד הדברים הראשונים שהיא עשתה היה להתקין בשירותי הנשים שלט שבו מוסבר כיצד לפעול במידה ש"סיטואציה שלילית" מתרחשת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השלט שנתלה בשירותי הנשים (צילום: קארי פיליס)

 

"הדייט השתבש?", נכתב בגדול בשלט, ומוסבר שהזמנת משקה "angel shot" הוא קוד בעבור הברמן: "אם מישהו מטריד אתכן או גורם לכן לאי-נוחות, תזמינו 'אנג'ל שוט'. נסייע לכן לצאת מן המצב ונדאג לכן לתחבורה במידת הצורך", נכתב בשלט.

פיליס לא המציאה את ה"אנג'ל שוט", הקוד שהפך לפופולארי ביותר בברים ובמועדונים ברחבי העולם. אך בתור מישהי שעבדה במרכז לנפגעות אונס, היא מודעת לחלוטין לתמונת המצב העגומה במדינתה - ניו מקסיקו - שם אחת מכל ארבע נשים חווה אונס או ניסיון של תקיפה מינית במהלך חייהן. לשם השוואה, הנתון הלאומי עומד על אחת מכל שש נשים.

מאז שבית העסק שלה נפתח בינואר, היו שני מקרים של הזמנת "אנג'ל שוט" ע"י לקוחות. "כשזה קורה, הברמן ישר קורא למנהל או למאבטח כדי שזה יבחן את המצב ויקבע כיצד לפעול. לא ניתן לאותו אדם להמשיך להטריד את האישה", הסבירה פיליס.

הדרך שבה פיליס מנהלת את בית העסק מושפע באופן ישיר מהניסיון שלה בעבודה מול נשים שעברו תקיפה מינית: "אני רוצה שכולן יבואו וירגישו בטוחות בבר. אני מקווה שברים ומועדונים נוספים יפעלו באותה דרך, ולא משנה איך הם קוראים למשקה", היא סיכמה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE