הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
FedEx נפרדת מאמזון בסוף החודש: "הזדמנות לצמיחה בשוק המקוון"
החברה הודיעה כי השינוי יעשה רק במשלוחי הפנים בארצות הברית. ציינה כי אמזון לא אינה הלקוח הגדול, ואחראית על פחות מ-1.5 אחוז מהחבילות ששולחת החברה

חברת FedEx הודיעה בסוף השבוע (שישי) על שינויים בפעילות העסקית שלה עם ענקית הקמעונאות אמזון. על פי הודעת החברה, היא לא תחדש את שירות משלוחי האקספרס בתוך ארצות הברית עבור אמזון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אמזון אינה הלקוח הגדול של החברה (צילום: Shutterstock)

חברת המשלוחים תרכז את ה"מיקוד שלה על שירות רחב יותר של שוק הקניות המקוון" - כך על פי הודעת החברה. FedEx ציינה עוד כי ישנו צפי לצמיחה לקניות המקוונות בשנים הקרובות, והודיעה כי מספר החבילות היומי בארצות הברית צפוי לעלות.

"ישנה דרישה משמעותית והזדמנות לצמיחה בשוק הקניות המקוון, שצפוי לצמוח מ-50 מיליון למאה מיליון חבילות ביום בתוך ארצות הברית עד שנת 2026", הודיעה החברה, "FedEx כבר בנתה רשת ויכולת לשרת אלפי מוכרים בתחום הקניות המקוונות. אנחנו מתרגשים בנוגע לעתיד הקניות ברשת ובנוגע לתפקיד שלנו בהובלתן".

החלטת FedEx להיפרד מאמזון לא תשפיע על המשלוחים הבינלאומיים, ולא תשפיע על "כל חוזה קיים בין אמזון לבין כל גוף עסקי אחר של החברה". כך על פי ההודעה.

החוזה הקיים כיום, על פיו FedEx שולחת את מוצרי אמזון דרך האוויר, יפוג בסוף החודש. החברה ציינה כי אמזון אינה "הלקוח הגדול" שלה, וכי במהלך השנה שעברה, רק 1.3 אחוזים מהחבילות שעברו דרכה הגיעו ממנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE