הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטודנטית מלוס אנג'לס נעדרת לאחר נסיעה לילית בליפט
בת 23 הלומדת באוניברסיטת יוטה, טסה לפני כשבוע להלווית סבתה בדרום קליפורניה. עם נחיתתה בשדה התעופה, השתמשה באפליקציית ההסעות השיתופיות ומאז נעלמו עקבותיה. הנהג נעצר לחקירה ומסר כי הוריד אותה באזור לא מיושב. חברתה טוענת כי מדובר בבחורה אחראית שאין סיכוי שתעלם כך לפתע

מקנזי לואק בת ה-23 הלומדת באוניברסיטת יוטה, ונסעה לביקור משפחתי בדרום קליפורניה, נעדרת החל משבוע שעבר, זאת לאחר שחזרה מאותו ביקור, יצאה משדה התעופה, נסעה לכתובת היעד באמצעות שירות ההסעות השיתופיות ליפט ומאז נעלמו עקבותיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקנזי לואק (פייסבוק)

מהפרטים הידועים עד כה, לואק שבה לפני כשבוע מהלווית סבתה באל סגונדו שבמחוז לוס אנג'לס ונחתה בשדה התעופה סולט לייק סיטי. כאמור, מיד לאחר מכן הזמינה באפליקציית הנסיעות את שירות הליפט שיקח אותה לאזור נורת' סולט לייק. המשטרה המקומית מוסרת כי ההודעה האחרונה שהתקבלה ממנה, נשלחה להוריה עם נחיתתה בשדה התעופה. מספר ימים לאחר מכן, כאשר הקשר עימה נותק לחלוטין, אביה דיווח עליה למשטרה כנעדרת.

עוד נמסר מהמשטרה כי נהג הליפט עוכב לחקירה ומשתף פעולה עם חוקריו. לדבריו, הוא הוריד אותה לבקשתה ביעד הנסיעה אותו הגדיר כמקום לא מיושב. חברת ליפט לא מסרה את תגובתה לאירוע.

לדברי הרשויות החוקרות את הפרשה, מכשיר הטלפון הנייד של לואק, הינו כבוי מזה כשבוע וקיים קושי לאתר את מיקומו. בשלב זה, המשטרה לא מצאה עדות כלשהיא לפגיעה בצעירה אך עדיין קיימת דאגה לשלומה.

לואק בת ה-23 היא סטודנטית בשנתה האחרונה ללימודי סיעוד. "היא לא הופיעה לעבודה או נראתה בבית וזו בחורה מאוד אחראית ומחוייבת שאין סיכוי שתעדר ככה בתקופת הבחינות", סיפרה חברתה ללימודים של הצעירה. המשטרה מסרה כי החקירה בעיצומה.

 

 

 

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE