הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשיא ה-UFC: קרב ביבר נגד קרוז ישבור שיאי צפייה
דאנה ווייט נדרש לסוגייה ביציאתו ממסעדה בהוליווד, ועל פי הדיווח ב-TMZ, הוא השיב כי בעיניו האירוע יכול לשבור שיאים בנתוני הצפייה ובהכנסות. עוד דווח כי סוכנו של זמר הפופ, סקוטר בראון, צוטט אומר ש"ביבר מוכן ב-100% לקרב"

שבועות בודדים לאחר שזמר הפופ, ג'סטין ביבר, אמר שהוא "קורא תיגר על טום קרוז" ודורש "להיפגש איתו לקרב בזירה מתומנת הנקראת "אוקטגון", היום אמר נשיא ה-UFC, דאנה ווייט, שהאירוע יהיה הגדול ביותר בתולדות כלל אומנויות הלחימה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביבר נגד קרוז, הקרב יתרחש בקרוב? כן, אם שואלים את דאנה ווייט (צילום: Getty Images / AP)

 

כזכור, באתר TMZ דווח שווייט ו-UFC שוקלים ברצינות להפיק את הקרב בין כוכב הקולנוע הוותיק לכוכב הפופ הצעיר, וזאת לאחר שנציגים של שני הצדדים הביעו את רצונם לראות את האירוע קורם עור וגידים.

ב-TMZ דווח שסקוטר ברון, הסוכן של ביבר, שוחח עם סוכן העל ארי עמנואל (עליו מבוססת הדמות ארי גולד בסדרה "הפמלייה") ו-ווייט, במהלכה הסביר ש"ביבר מוכן ב-100% לקרב".

אמש, ווייט נצפה ביציאתו מן מסעדה בהוליווד, והוא נשאל אם באמת קיימת סיכוי שהקרב יצא אל הפועל: "דברים מוזרים יותר מזה כבר קרו. אני חושב שהקרב יביא את ההכנסה הגבוה ביותר אי פעם והאירוע הטלווזיוני יהיה עצום. אבל אני לא חושב שהקרב יעמוד בציפיות", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE