הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: מנהלת חשבונות מואשמת שגנבה 217 אלף דולר ממקום עבודתה
האישה בשנות החמישים לחייה הייתה אחראית על תשלום חשבונות ושכר דירה, ועל כן קיבלה גישה לכרטיס אשראי של הבוס שלה. היא ניצלה זאת כדי לגנוב את הכסף במשך שנתיים וחצי. היא נעצרה ותועמד לדין

מנהלת חשבונות גנבה ממשרד עורכי דין כ-217 אלף דולר במשך שנתיים וחצי, סכום שאותו בזבזה בבתי קזינו, בנסיעות באובר ובארוחות מפוארות, כך על פי משטרת פורט לודרדדיל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנאשמת בגניבת סכום העתק, אנדרי גרין (צילום: משטרת פורט לודרדייל)

 

האישה, אנדרי תרסה גרין בת ה-52, נעצרה מוקדם יותר החודש באשמה של גניבה, גניבת זהות והשגת רכוש בדרכי מרמה. על פי המשטרה, היא גנבה סכום של 217,376 דולר בזמן שעבדה בעבור לויד פולק, עורך דין בעיר.

ביהמ"ש קבע לה שחרור בערבות בסך 100 אלף דולר, אולם היא לא הצליחה לגייס את הסכום הנדרש ועל כן היא נותרה עצורה במתקן הכליאה של מחוז בראוורד.

על פי דו"ח המעצר של המשטרה, גרין שימשה גם כמנהלת משרדו של פולק, ובמסגרת תפקיד זה היא נדרשה לוודא שתשלום שכר הדירה למשרד מועבר מדי חודש. היא ניצלה את מעמד זה כדי לכתוב לעצמה צ'קים, ולעיתים אף השתמשה בכרטיס אשראי של הבוס שלה. רק כאשר בדק את החשבון וראה שחסר לו סכום גדול, פולק החל לחקור את הסוגייה.

"מדובר בכתב אישום מוגזם", אמר מייקל ויינשטין, עורך דינה של גרין, "היא מגיעה ממשפחה טובה, וככל שידוע לי אין לה עבר פלילי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE