הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שבוע לאחר שנעלם בהרי לוס אנג'לס: בן 73 אותר בריא ושלם
הרשויות חיפשו אחר יוג'ין ג'ו במשך שבעה ימים לאחר שהקשר עמו נותק בזמן שטייל עם אנשים נוספים ביער הלאומי אנג'לס. למרות שלא אכל בחמשת הימים האחרונים, הוא שרד ולא נזקק לטיפול רפואי. עם זאת, הוא פונה לבית החולים כדי לעבור מספר בדיקות. "הוא שמע מחלצים משוחחים עם מטיילים, אזר כוח וזעק לעזרה"

כוחות החילוץ והצלה של מחוז לוס אנג'לס הצליחו לאתר אתמול (שבת) גבר בן 73, שבוע ימים לאחר שדווח על היעלמותו בזמן שטייל ביער הלאומי אנג'לס (Angeles National Forest) שבהרי סן גבריאל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יוג'ין ג'ו עם המחלצים לאחר שפונה במסוק לבית החולים (צילום: יחידת החילוץ והצלה של משטרת מונטרוז)

 

צוותי חילוץ והצלה מלפחות חמישה מחוזות תרו אחר יוג'ין ג'ו לאחר שנעלם בסמוך להר וטרמן ב-22 ביוני. הוא טייל עם קבוצה של אנשים נוספים, אך בשלב מסוים הקשר עמו נותק. למרות העובדה שלא נפגע באופן משמעותי, ג'ו פונה לבית החולים לקבלת טיפול מכיוון שלא אכל בחמשת הימים האחרונים, כך על פי משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס.

ג'ו נמצא בבוקר יום שבת, בסביבות השעה 11:00 בבוקר. "המחלצים מצאו קבוצה של מטיילים ושאלו אותם אם ראו מישהו שעונה לתיאור של ג'ו, שהיה בקרבת מקום ושמע את קולם. הוא סיפר שנדרש לו מאמץ רב כדי להתרומם על הברכיים ולצעוק 'הצילו'. המחלצים שמעו את הזעקה ומצאו אותו", סיפרה ג'נט הנדרסון, אחות במקצועה שהשתתפה במאמצי החיפוש. "ברגע שהגיע לבית חולים ופגש את משפחתו, הוא כבר סיפר בדיחות והיה מחויך", היא אמרה.

 

ג'ו דווח כנעדר ביום שבת, ה-22 ביוני (צילום: מש' ג'ו)

 

ג'ו שרד לאחר שמצא מקור מים שממנו שתה, והוא ישן על סלעים והשתמש במעיל שלבש כדי לשמור על חום גוף. על פי המחלצים, הטמפרטורות לא היו קיצוניות במהלך השבוע האחרון, דבר שכמובן סייע לו לשרוד. "היו הרבה דמעות של שמחה. הוא כל כך אסיר תודה על כך ששב להיות בחיק משפחתו. הוא כבר צחק ואמר שהוא פורש מעניין הטיולים ברגליים", סיפרה הנדרסון.

 

הטיפול הראשוני בעת הפינוי המוסק לבית החולים (צילום: יחידת החילוץ והצלה של משטרת מונטרוז)

 

קרוב למאה מחלצים השתתפו במאמצי האיתור של ג'ו, ואתמול הרשויות פרסמו תמונה שבה נראה ג'ו כשהוא מקבל טיפול רפואי ראשוני לאחר שחולץ ובזמן שעשה את דרכו במסוק לבית החולים.

"אנשים תמיד שואלים אותנו למה אנחנו מתאמנים במשך כ"כ הרבה זמן כדי לעזור לאנשים שאנחנו בכלל לא מכירים. ובכן, זו הסיבה", כתבה יחידת החילוץ והצלה של משטרת מונטרוז בדף הפייסבוק שלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE