הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתנת יום הולדת מוקדמת? קיילי ג'נר רכשה רולס רויס ב-450 אלף דולר
אומנם יעברו מעל לחודש ימים עד שג'נר תחגוג את יום הולדתה ה-22, אך רבים העריכו שזו הסיבה שהוציאה את סכום העתק על מכונית הפאר - שהיא הרולס רויס השלישית שלה. גם בתה סטורמי התאהבה בעיצוב המפואר

לקיילי ג'נר יש אוסף מרשים של מכוניות מפוארות, והשבוע נודע שכוכבת הריאליטי הוסיפה לאוסף רכישה מרשימה במיוחד: רולס רויס מפוארת שעלותה נאמדת במאות אלפי דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'נר ובתה סטורמי לצד המכונית החדשה שלהן (צילום: אינסטגרם)

 

מכוניות פאר אינן זרות למייסדת של "קיילי קוסמטיקה", בין אם מדובר באוסף הפרטי שלה או במכוניות היקרות שאותה היא רוכשת כמתנות לחברים. השבוע חשפה ג'נר, שרבים מכירים אותה מהתוכנית "משפחת קרדשיאן", את הרכישה החדשה: מכונית רולס רויס פנטום.

"הבייבי שלי נמצא במקום בטוח בבית", כתבה ג'נר באינסטגרם לצד תמונת המכונית. ונראה שהיא לא היחידה שהתאהבה במכונית הבריטית, שכן באחד הפוסטים שהעלתה השבוע ניתן לראות את בתה של ג'נר, סטורמי ובסטר בת השנה, כשהיא משחקת עם תקרת המכונית המעוצבת בתאורה מיוחדת.

כאמור, עלות המכונית נאמדת ב-450 אלף דולר, לא סכום שאמור להפריע לג'נר, שהונה מעורך ביותר ממיליארד דולר. זו תהיה מכונית הרולס רויס השלישית של ג'נר, לאחר שרכשה לעצמה מכונית אחת וקיבלה נוספת מבן זוגה, טראוויס סקוט.

ב-10 באוגוסט תחגוג ג'נר את יום הולדתה ה-22, ורבים העריכו שמדובר במתנה מוקדמת לקראת ציון היום המיוחד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE