הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמרון בויס, כוכב סרטי דיסני, הלך לעולמו בגיל 20
השחקן הצעיר נפטר בשנתו במהלך סוף השבוע, ומשפחתו מסרה שהיא "שבורה לחלוטין מהבשורה". בויס מוכר לרבים בתור קרלוס דה ויל בסרטי דיסני "היורשים", ובתור בנו של אדם סנדלר בסרטי "מגודלים"

השחקן קמרון בויס, שמוכר לרבים מסרטי "היורשים", הלך לעולמו והוא בן 20 בלבד, כך על פי משפחתו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בויס במרכזי CBS בסטודיו סיטי ב-16 ביוני (צילום: Getty Images)

 

בויס, שגילם את קרלוס דה ויל בסדרת סרטי דיסני "היורשים", מת בביתו שבלוס אנג'לס במהלך יום שבת. סיבת המוות לא ידועה, אך משפחתו מסרה אתמול (ראשון) שקמרון "נפטר בשנתו בשל התקף שנבע מתסביך רפואי שבגינו הוא קיבל טיפול".

עוד כתבה המשפחה כי היא "שבורה לחלוטין מהבשורה. העולם איבד את אחד מנקודות האור שלו, אך הוא ימשיך לחיות באמצעות החסד והחמלה של כל מי שהכיר אותנו".

על פי דיסני, בויס גדל בלוס אנג'לס והחל את דרכו בעולם הבידור בפרסומות. הוא שיחק לצד אדם סנדלר בשני סרטי "מגדולים", כמו גם בסרט "היורשים 3" שעתיד לצאת לאקרנים בחודש הבא.

"חברת וולט דיסני מתאבלת על מותו של קמרון בויס, שהיה חבר לכל כך הרבה מאיתנו. הוא היה מלא בכישרון, באהבה ובאהבת החיים. תפילותינו עם משפחתו וחבריו", כתב בוב איגר, מנכ"ל דיסני, בחשבון הטוויטר שלו. אדם סנדלר התייחס אף הוא לטרגדיה ואמר: "אהבתי את הילד הזה כל כך. היה אכפתת לו מהמשפחה שלו ומהעולם כולו. תודה לך, קמרון, על כל שנתת לנו. לבנו פשוט שבור", הוא צייץ.

24% לא
76% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE