הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יוון: גופתה של המדענית האמריקאית שנעלמה אותרה בכרתים
בשעות הערב המאוחרות של יום שני הודיעה המשטרה במדינה שאיתרה גופה, ובהמשך נודע כי מדובר בסוזן איטון בת ה-59, שנעלמה מאז שיצאה לריצה קצרה במהלך כנס שבו השתתפה באי. האוניברסיטה הגרמנית בה הועסקה: "היא הייתה מדענית מצוינת ומעוררת השראה, בת זוג ואמא מלאה באהבה"

אותרה גופתה של מדענית אמריקאית שנעלמה לפני כשבוע במהלך ביקור באי היווני כרתים, כך על פי מעסיקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוזן איטון בת ה-59. אמש נמצאה גופתה, כשבוע לאחר שנעלמה ביוון (צילום: פייסבוק)

 

הרשויות במדינה חיפשו אחר סוזן איטון בת ה-59, שהגיעה למדינה כדי להשתתף בכנס מקצועי שנערך באקדמיה האורתודוקסית בצפון מערב האי. ביום שלישי הקודם, ה-2 ביולי, היא יצאה לרוץ ומאז נעלמו עקבותיה.

בשעות הלילה המאוחרות אמש הודיעה המשטרה המקומית שמצאה את גופתה של איטון, כך על פי המכון ע"ש מקס פלאנק באוניברסיטת דרזדן שבגרמניה, שם היא הועסקה כביולוגית. "הרשויות המקומיות טרם השלימו את חקירתן בנוגע לאירועים שקדמו להיעלמותה של איטון", נמסר מהמוסד הלימודי.

עוד נכתב ע"י האוניברסיטה כי "אנו המומים וכואבים בעקבות אירוע טרגי זדה. סוזן הייתה מדענית מצוינת ומעוררת השראה, בת זוג ואמא מלאה באהבה, ספורטאית ואדם נפלא שהייתה אהובה ע"י כולנו". על פי המכון, איטון הותירה אחריה בעל בריטי בשם טוני היימן, גם הוא מדען, ושני בנים - מקס ולוק. 

 

סוזן איטון (צילום: פייסבוק)

 

על פי משפחתה של איטון, היא נהגה לרוץ במשך כחצי שעה בכל יום ופניה היו מוכרות לכל באי הכנס. עוד בטרם נמצאה, קרובי המשפחה סברו שמשהו קרה לה במהלך אותה ריצה גורלית: "בשל תנאי השטח והחום הכבד, אנו מאמינים שהסבירות הגבוהה ביותר היא שסוזן התחממה וחיפשה מקום מוצל למנוחה, או לחילופין נפלה", נכתב בדף הפייסבוק שריכז את מאמצי החיפושים.

משפחה קיוותה שאיטון תימצא בריאה ושלמה, אך אמש נמצאה גופה בסמוך למקום שבו נעלמה. עוד בטרם זוהתה הגופה, בדף הפייסבוק "Searching for Suzanne" שהופעל ע"י בני המשפחה נכתב כי "אנו לא יכולים להגיב על הנושא כרגע, אך נעדכן בהמשך". כאמור, זמן מה לאחר מכן הרשויות אישרו כי מדובר בגופתה של איטון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE