הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשל הפרות זכויות האדם: ניקי מינאז' ביטלה את הופעתה בערב הסעודית
במחאה על החוקים הנוקשים, בייחוד כנגד נשים וחברי קהילת הלהט"ב, האמנית המפורסמת החליטה לבטל את השתתופתה בפסטיבל שיערך בסוף שבוע הבא בעיר ג'דה

הזמרת ניקי מינאז' החליטה לבטל את השתתפותה בפסטיבל מוסיקה שייערך בערב הסעודית בהמשך החודש, וזאת בשל "חששות אישיים בנוגע להפרות של זכויות האדם במדינה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מינאז' בטקס פרסי MTV בשנת 2017 (צילום: Shutterstock)

 

הראפרית ואמנית ההיפ הופ הודיעה על הביטול מוקדם יותר היום כאשר אמרה: "אחרי ששקלתי את הנושא בכובד ראש, החלטתי שאני לא יכולה להופיע באירוע 'Jeddah World Fest'".

עוד הוסיפה כי "מצד אחד, אין דבר שחשוב לי יותר מאשר להביא את ההופעה שלי לערב הסעודית. אבל אחרי שלמדתי בעצמי על הנושא, אני סבורה שזה חשוב מאוד שאציג את תמיכתי המלאה בזכויות של נשים, בזכויות של קהילת הלהט"ב ובחופש הביטוי", היא אמרה.

מינאז' הייתה אמורה להופיע בעיר ג'דה הממוקמת במערב המדינה ב-18 ביולי, אך בימים האחרונים היא קיבלה פניות מארגונים כגון "קרן זכויות האדם" ("Human Rights Foundation") שביקשו ממנה לשקול אם להופיע במדינה שבה החוקים מגבילים את זכויותיהם של המיעוטים.

כזכור, רק לאחרונה איפשרה הממלכה הסעודית לנשים לנהוג ולהגיע לצפות באירועי ספורט כגון משחק כדורגל. הפרדה על בסיס מגדר היא עדיין שכיחה ביותר במדינה, והחוק בתאוקרטיה האסלאמית לא מאפשר קיום של נישואים חד-מיניים.

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE